Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har altid haft en iværksætter gemt i mig, og nu er jeg klar.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere.

Jeg hedder Mikkel, jeg er 18 år gammel, og jeg studerer marketing og kommunikation på mit 3. år på handelsgymnasiet.

Jeg har altid brændt for at opstarte egen virksomhed. Der har i princippet aldrig været et specifikt område jeg gerne ville starte den på, nej, det har derimod mere været hele konceptet om det at starte noget op, der har tændt en glød i mig.

Jeg har set massevis af foredrag, læst nogle få bøger og via internettet læst mig frem til, hvad alt dette kræver - og nu har jeg besluttet mig for, at nu skal det være nu!
Jeg går et helt sabbatår i møde, og derfor vil jeg have massere af tid herpå til at knokle for, at det hele skal komme op og køre (og misforstå mig ikke her. Jeg er udmærket klar over at det ikke kan gøres på ét år).

Jeg står selv inde med nogle få idéer - både til webshops og andet - men jeg skriver egentligt dette indlæg for at høre jer om gode råd/vejledning og eventuelt gode idéer i vil mene, i fremtiden, ville kunne fører det her i en positiv retning - eller eventuelt en helt ny idé til et helt nyt produkt eller område?

Jeg har efterhånden hørt mange tale godt om Amino, og derfor vælger jeg at give mit første "kald" herpå.

Mange tusind tak på forhånd, og så ønsker jeg jer alle en dejlig dag. Smile

- Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Askjaer98:
og nu har jeg besluttet mig for, at nu skal det være nu!

 

En rigtigt dum ide, se at få dig en rigtigt uddannelse du kan bruge til noget enten i din virksomhed eller noget du kan falde tilbage på hvis ivæksætter drømmer ikke går som forventet.  Er du først blevet ældre er det langt svære at starte på uddannelse og leve af en SU.

 

Fra Hellerup