Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google analytic ingen info

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige for at forklare til at starte med hvis det kan have noget med problemet at gøre ( tror det ikke men ved aldrig ) min side parisbonjour.dk startede jeg i ca 2011/12 mener jeg at det var , i 2015 blev den hacket og jeg gjorde ikke andet end at lukke adgang til siden. Jeg lod domænenavn og hosting udgaa.

Jeg har lige købt domænet igen  for ca 14 dage side og oprette siden igen.  Jeg havde jo min Analytic konto og webmaster konto fra dengang. Jeg har faaet bekræftet ejerskabet igen i Webmaster og indsat Google Analytic koden. Men der vises ingen trafik overhovet ?

Først havde jeg sat det op med Yoast seo plugin ( WP side ) , jeg slettede den og bruger nu Al in one SEO. Der indsatte jeg analytic koden men kunne ikke se det i min source kode paa siden. Saa jeg hentede et plugin GA Google Analytics , og ser Analytic koden paa i source koden.

Men ingen info i Analytic, de er nu en 3 dagen siden jeg hentede GA Google Analytic .

Hvordan fejlfinder man lige det ?

Takker

mvh

Anders

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på du kigger på de rigtige data?

Det kan være du har indsat det forkerte analytics ID.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Højriis:

Er du sikker på du kigger på de rigtige data?

Det kan være du har indsat det forkerte analytics ID.

Hej

Ja det vil jeg da mene :)

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har lige kigget i Analytic igen og den viser en flad linje stadigvæk ?

I webmastertool vises der 0 links selvom der skulle være nye links fra Amino her, ved at der kan gaa lidt tid men alligevel , og der er ogsaa gamle links før side blev hacket og lukket.

Hvad kan man gøre ?

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt eventuelt Greg, han kan hjælpe dig og arbejder med no-cure-no-pay. Han kan sikkert give dig et godt amino-tilbud.

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Balle Dyreklinik:

Kontakt eventuelt Greg, han kan hjælpe dig og arbejder med no-cure-no-pay. Han kan sikkert give dig et godt amino-tilbud.

Hej

Ja tak for ref., men haabede lidt at der var nogen kloge folk her som kunne maaske fortælle lidt om hvad hulen der kan vare galt :-)

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I analytics får du et ID nummer som normalt skal indsættes på din webshop. Har du gjort det?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par måder at tjekke dette på: Google har en udvidelse til Chrome: https://get.google.com/tagassistant
Hvor man kan se om  Google Analytics sidder som den skal. Herfra ser det ud som koden sidder som den skal.

Alternativt kan du gå ind på Google Analytics og se under Realtid->Oversigt. Gå ind på siden på f.eks din mobil, mens du ser på den side. Så skulle du gerne kunne se dit eget besøg. Hvis du har sat et filter op på din egen ip, skal du oprette en ufiltreret visning, eller bruge en enhed der ikke er filtreret væk.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

lonejacobsen:

Et par måder at tjekke dette på: Google har en udvidelse til Chrome: https://get.google.com/tagassistant
Hvor man kan se om  Google Analytics sidder som den skal. Herfra ser det ud som koden sidder som den skal.

Alternativt kan du gå ind på Google Analytics og se under Realtid->Oversigt. Gå ind på siden på f.eks din mobil, mens du ser på den side. Så skulle du gerne kunne se dit eget besøg. Hvis du har sat et filter op på din egen ip, skal du oprette en ufiltreret visning, eller bruge en enhed der ikke er filtreret væk.

Hej

Tak for det. jeg prøvede den her tagassistant og det ser fint ud. Men i GA under realtid, oversigt sker der intet naar jeg gaar paa med mobilen, mobilen er via 4g saa IP er anderledes end min admin saa den skulle ikke kunne blive blokeret men der vises 0

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har du slettet det plugin som satte sporings ID ind og gjort det manuelt, saa maa jeg se om der sker noget lidt senere men stadig ikke noget i Realtid, oversigt

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)