Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd om domænenavn søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kia.R:

Hej Parisbonjour

Tak for svar

Hvis jeg nu allerede har købt billige-hoens.dk som hoveddomæne, så kan det ikke ændres til billigehoens.dk vel?

mvh Kia

Hej

Hvis du bare har købt den uden at ligge noget paa den er det ikke et stort problem, saa bruger du bare billigehoens.dk og 301 redirect den anden.

Men jo det kan godt ændres men hvad mener du med at du har købt det som  hoveddomæne ?

men jeg synes ikke du skal ligge saa meget i det med eller uden -   det er ikke dit domæne navn  billige-hoens.dk eller billigehoens.dk der afgør om du bliver et hit :)  

du kan have domænenavne som ikke har noget som helst med indholdet af en side at gøre og som ligger nr1 , 

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paris Bonjour

På unoeuro har jeg tilknyttet Bronze Suite til billige-hoens.dk 

På Billige-høns, billigehøns og billigehoens.dk har jeg DSN service

Så er det mon korrekt forstået, at nu der ligger noget på billige-hoens.dk - kan det ikke laves om?

Synes jeg havde set mig godt for inden jeg købte hosting og domæner, men det er ikke helt nemt at gennemskue det, når man som jeg er nybegynder udi denne verden :-)

 

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

HVis du helst vil bruge billigehoens.dk  saa prov at kontakte Unoeuro kundeservice, jeg er sikker ( næsten ) paa at de kan hjælpe dig med det :-)

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Parisbonjour

Og det kunne de sørme.

Mange tak for hjælpen Yes

Mvh Kia 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)