Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

finde en kontrakt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Fra  Je-haveservice.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvor kan jeg finde en kontrakt/ skabelon på nettet.?

Da jeg skal have et samarbejde med en grundejerforening. Hilsen Jesper fra je-havesevice

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan lave samarbejdes kontrakter som er rigtig sat op fra 100 kr.

Hvis du er intra har jeg nogle eksempler

/Mathias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Profigo ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg vil anbefale at du kontakter en advokat til at hjælpe med at udarbejde kontrakten. På den måde sikrer du kontraktens validitet. Du vil muligvis kunne finde skabeloner på nettet eller eksempler på kontrakter fra andre grundejerforeninger men du risikerer stadig at kontrakten er ugyldig hvis du selv laver den.

Vil du spare omkostningerne til advokat kan du eventuelt starte med at skrive et udkast selv til en kontrakt og bede en advokat rette den igennem.

Mvh. Emil
Profigo ApS

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit svar er også at du ikke skal finde færdige skabeloner eller købe kontrakter af andre for kr. 100.

Jeg kan udfærdige en juridisk korrekt kontrakt som du kan bruge flere gange til en billig penge.

Send evt. flere oplysninger på en PB, så får du et tilbud.

Evt. kig ind på hjemmesiden som er oplyst forneden.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen:

Mit svar er også at du ikke skal finde færdige skabeloner eller købe kontrakter af andre for kr. 100.

Jeg kan udfærdige en juridisk korrekt kontrakt som du kan bruge flere gange til en billig penge.

 Stick out tongueAh - enten kan man bruge en skabelon, ellerman udvikler fra sag til sag - At du nu kan lave en kontrakt der fremover er skabelon til fremover - kan nok forvirre lidt i tilbudsgivningen. Jeg ved du vil sige, at det jo kun er hvis alt fremover er over samme skabelon, men så er skabelon jo god nok

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra aalborg
Tilmeldt 2. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har forstand på hvad du laver, kan jeg klart anbefale http://www.dokumenter.dk/ .

Dog vil jeg som dem før mig, også anbefale at du tager fat i en rigtige advokat. Der er ingen grund til at sparer på noget for så at komme ud på dybt vand senere.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære John H

Du har skrevet så mange gode bøger, så du ved med sikkerhed at en standardskabelon ikke kan bruges til det hele.

En skabelon som specielt er udarbejdet til gartnerens særlige behov, vil selvfølgelig kunne bruges igen senere (fremover - fremover - fremover Wink) når

en tilsvarende kunderelation opstår.

Er der ikke tale om tilsvarende kunderelation fremover fremover, kan den ikke bruges.

Mvh

Jørge-

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)