Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jura vedr. gambling selskab på offshore island

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over et selskab der leverer white label gamingløsninger på Curacao, hvad er reglerne hvis et dansk investorteam vælger en sådan løsning?

Jeg er naturligvis klar over at alle investorer vil skulle betale dansk skat af alle deres indtægter.

Men må man godt være ejere af en virksomhed på Curacao der eksisterer efter Curacao regler (jeg tror moderselskabet af white label refererer til Curacao vedr. documentation)?

Jeg har en fornemmelse af at man godt må eje et selskab i udlandet evt. via et Holdingselskab, men slipper man for documentation af andet end et evt. overskud der kommer hjem til Danmark som udbytte/løn?

Vil lige minde om at det jo er white label, man ejer ikke produktet, og alle handler foregår via ikke EU systemer/servere som man ikke selv har andet end begrænset adgang til. Det er lidt en avanceret form for affiliatesystem, hvor virksomheden aflønnes i forhold til antal brugere.

Er det korrekt antaget hvis, at en dansker signer op i et Curacao selskab der ikke har licens i Danmark, så bliver gambleren indkomstskattepligtig af evt. overskud han trækker hjem? Men han må godt?

Kan jeg hvis jeg vil betale 250000kr. få dansk licens uden documentation for handlerne, blot for at de danske gamblere kan få et overskud ud skattefrit? I forvejen vil et evt overskud der sendes hjem jo også blive beskattet.

Skal et dansk holding selskab offentliggøre alle detaljer om datterselskaber i udlandet, eller er det nok at lade sig beskatte af det man trækker ud af datterselskabet?

Som I ser er det ikke direkte for at undgå skatten, men for at undgå documentation man ikke har adgang til. 

Håber vi har nogle flinke aminoer der ved lidt om det her, som kan svare.

Pft

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)