Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterhistorier

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er redaktør på EMU hjemmesiden vedr. iværksætteri i undervisningen for grundskoleniveauet.

Jeg skriver bl.a. gode iværksætterhistorier om - gerne unge - iværksættere, og gerne nogle med en utraditionel idé.
Send mig din historie, hvis du falder indenfor målgruppen. Jeg skal nok skrive den, så den passer til at blive brugt i undervisning.
Du kan blive en rigtig god rollemodel for kommende iværksættere.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Helga...

Jeg betragter da mig selv som ung, så jeg vil gerne lige melde min historie ud i æteren
 
Jeg er 23 år idag, og startede som selvstændig, da jeg var 20 år. Har hele tiden arbejdet med hård direkte marketing. Jeg indså hurtigt, at det var stort set den eneste vej frem, med mindre du har en kæmpe kapital til at køre ubegrænset markedsføring og reklame. Jeg startede på deltid, da jeg stadig gik på Universitetet på daværende tidspunkt.
På daværende tidspunkt var jeg stadig godt klar over, at man i de fleste tilfælde skal få en professionel til at lave det, de er bedst til. Gennem et iværksætternetværk i Nordjylland (NiN) fik jeg en grafisk designer til at lave designet til min daværende hjemmeside, som skulle bruges til salg af online markedsføringsprodukter. Jeg havde siden jeg var 18 læst diverse fora på nettet om søgemaskineoptimering, og havde lavet et par "eksperimenterende" sider, for at teste det af, inden jeg begyndte med kunder. Det gik godt, men ofte var problemet at jeg havde fuldtidsarbejde ved siden, da mine erhvervskunder var nogle jeg helst skulle have fat i arbejdstiden. Jeg arbejdede midlertidigt med direkte salg på daværende tidspunkt via face to face marketing. 2003 gjorde jeg mit erhverv til fuldtid. Det skulle dog mere være målrettet marketing for virksomheder, som manglede boost i deres salg. Så vi tilbød face to face marketing via hjemmesiden www.refocus.dk, som skulle være en del af Refocus Group. Vi har samtidigt udarbejdet strategien bag Refocus Media, som er vores hovedbeskæftigelse idag. Jeg har i løbet af min tid, som selvstændig taget andre partnere ind i firmaet, som jeg er meget glad for idag. Vi håndterer idag et full service reklamebureau og har kontor 3 forskellige steder i landet, for at kunne ramme alle kunder og have base flere steder til møder med kunder, mm.
 
Vi synes selv vi er nået rimeligt langt og kan tilbyde stort set alt indenfor reklame, markedsføring og marketing.
 
Men der ligger meget mere i det hele, men dette er den korte historie, som også bliver brugt til foredrag, mm. Skriv endelig hvis der er mere du skal bruge. Eventuelt til min mail mf@refocusmedia.dk

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm... Kunne se at den var noget dårligt formuleret

Skulle lige skynde mig da vi havde møde med en kunde og denne kom ind ad døren til sidst, så det blev lidt hastværk... Så desværre ingen korrektur
 
Jeg fortsatte mit erhverv da jeg kom fra universitetet og ud i et fuldtidsarbejde. Og så kom det i 2003 at jeg startede det op på fuldtid og droppede mit fuldtidsjob...
 
Håber du fik noget ud af det, trods den dårlige formulering.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

På side 10 og 11 i mit prøvenummer af Thyholm Nu: http://www.kjers.com/Thyholmnufeb06screen.pdf har jeg en glimrende iværksætterhistorie liggende. Hvis du vil bruge den i trykt materiale, skal vi lige finde en god måde at aftale det på - indtil da er du naturligvis velkommen til både at citere og henvise indenfor ophavsretslovens rammer.

Venlig hilsen
 
Hans
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)