Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - bondefangeri ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så irriteret over at Trustpilot ikke fremsender en kontrakt når man bliver bedt om at forny sin aftale med dem. Jeg har netop opsagt samarbejdet vedr. en af mine netbutikker, blot for at få at vide at den ikke gælder kvartalsmæssigt som mine betalinger, men at den gælder til udløbet af 2017. 
Jeg har forsøgt at meddele at jeg ikke har modtaget et tilbud om en årskontrakt pr. 29. november, som de anfører at de har sendt mig på det tidspunkt, og at jeg ikke har underskrevet en accept. 
De meddeler bare at de sender en formular, man skal trykke på en knap at man vil fortsætte sit abonnement. Det er da bondefangeri. Jeg er ikke bekendt med at have godkendt et helt år, og de kan ikke engang sende mig beviser på det, selvom jeg har bedt om at få et skriftligt bevis for at jeg har godkendt det. I stedet sender de mig en lang mailkorrespondance om alt det bøvl jeg havde med dem 2013. 
Jeg er sur ! Jeg skal ALDRIG have trustpilot på nogle af mine netbutikker mere.

Er det mig, der er letsindig og ikke tjekke om min kontrakt binder mig for et helt år, eller er jeg i god tro at den løber kvartaltsmæssig som de opkrævninger jeg modtager fra Trustpilot ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46431
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det letsindigt ja. En aftale kan sagtens binde for et år - som her åbenbart til udløbet af 2017 - mens betalinger opkræves hver måned eller hvert kvartal. Der er ikke sammenhæng mellem en aftales løbetid og så om man betaler per måned eller kvartal. 

OM det så har været til at læse med binding oprindeligt aner jeg ikke, men at udgå fra opkrævnigstid var = opsigelsestid, er letsindigt ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se du allerede har anmeldt trustpilot på deres egen side, så måske kommer der noget respons fra dem der nu. Kan du ikke se i din oprindelige aftale hvor lang opsigesestiden er eller hvor længe du er bundet? Måske har de ændret det og skrevet det med småt, hvor du måske krydser af i en lille boks at du accepterer vilkårene. Men det bør de naturligvis kunne dokumentere. 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg kan ikke se den aftale jeg åbenbart har godkendt, og de sender mig ingen dokumentation selvom jeg har bedt om det.  Jeg er helt klar over at et lille firma som mit ikke kan slås med et stort firma som Trustpilot - jeg har ikke økonomi til at hyre dygtige advokater, så det er nok bare at betale opkrævningerne.

Men det skal ikke afholde mig fra at gøre andre på Amino bevidst om hvad man siger ok til, når Trustpilot sender en aftale frem til godkendelse. 

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har vist ikke læst betingelserne inden jeg godkendte aftalen.  Du har helt ret - det var letsindigt  Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)