Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til mailudbyder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej folkens. 

Jeg har før haft Madmimi og bruger nu Mailchimp.. nu har jeg så fået at vide at min konto er disabled.. de har åbenbart en regel om at man ikke må lave affilliate marketing via deres e-mail klient...

så hvad gør jeg nu? Hvem skal jeg vælge - hvem kan jeg bruge der ikke har noget imod at jeg sender konkurrencer ud til mine brugere der har bedt om det?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har et bud på hvor jeg kan have min egen database uden at den bliver lukket fordi de generaliserer og jeg tilbyder et produkt som affilliate..

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i nogle hostingvirksomheder, fortæl dem hvad du laver og hvad du har brug for, og om de kan give dig et godt tilbud.

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har via mit netværk fået kontakt til Nomiro som er en dansk virksomhed. Jeg ser frem til samarbejdet med dem og håber at det bærer frugt.

Jeg synes virkeligt det er irriterende at de store mailudbydere helt fravælger store grupper af kunder - Jeg har jo ikke nogen dårlige intentioner og mine mails har fornuftig åbningsrate, klikrate og afmeldingsprocent.

Nomiro gav mig et godt tilbud, de er danske og de er vant til at udsende affilliate nyhedsbreve a la det jeg har.

Om Mark Källstrøm

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Jeg synes virkeligt det er irriterende at de store mailudbydere helt fravælger store grupper af kunder - Jeg har jo ikke nogen dårlige intentioner og mine mails har fornuftig åbningsrate, klikrate og afmeldingsprocent.

Der er utrolig mange udbydere som acceptere stor volumen af email, mange millioner emails om dagen endda. Problemet er at folk som mener de kan finde ud af at sende nyhedsbreve, oftest egentligt ikke kan finde ud af det - det resultere i en række leveringsproblemer, så nogle udbydere (Så som mailchimp) vil gerne forhindre en række segmenter.

Evt. læs https://medium.com/@dpereirabr1/report-spam-is-the-new-unsubscribe-cae115312e4 - som netop forklarer noget om problematikken bag levering og hvorfor store grupper af kunder oftest ikke engang er effektivt, og egentligt bare resultere i ting bliver flagged.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)