Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler lidt hjælp fra de kloge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra åbenrå
Tilmeldt 26. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

ser i jeg har nu en åerrække arbejdet som vikar, og derigennem oparbejdet en række kontakter til div virksomheder inde for enterpernør brancen,

og de tager nu direkte kontakt til mig ang arbejde (min arbejds kraft) udenom vikar beuroet så kan jeg så bøvle med at oprette kontrakt osv,,

nu er mit spørgsmål eller mange, for at blive selvstændig arbejdsmand, ved jeg skal have cvr,nr moms nr

men hvor kan jeg finde hjælp til at betale regninger lave regninger betale moms skat osv, er helt på bar bund 

derfor jeg ber om hjælp

tænker bare lidt hvorfor skal jeg tjene 300 plus til et firma hvor jeg selv kun får 140 kr og enda skal betale skat 

Smile

9

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk, at du skal tage væsentlig mere end de 140,- / time som selvstændig.. Her får du ikke feriepenge, arbejdstøj, feriefridage, løn under sygdog og en lang række af andre (Samlet set det der kaldes socialeydelser) 

De øvrige spørgsmål, lader jeg de kloge svare på :) 

Fra åbenrå
Tilmeldt 26. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

tak ja det var jeg hlar over, ved jeg selv står for pensioner forsikring ferirpenge mm 

mere det andet jeg ville ind i hvordan jeg gør uden at flå lommerne på en revicor 

men tak for svar 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero (som jeg selv bruger flittigt) er rigtig godt til fakturering, udarbejdelse af regnskab samt til at få overblik over mons regnskabet. Indberetning af moms er relativ nemt via VIRK.dk. Så se at få oprettet en konto hos Dinero, og så kan du de første par gange indberette moms med hjælp fra en revisor(assistent) - det koster ikke mange basøre.. :) 

Fra åbenrå
Tilmeldt 26. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

super tak 

vil jeg se nærmer på 

tak for hurtig hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)