Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start som håndværker

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens 

Dette er hovedsageligt et spørgsmål til jer selvstændige håndværkere ude i landet. 

jeg går og planlægger at starte som selvstændig og har styr på 80% indtil videre, så håber nogle kan hjælpe med følgende. 

Hvordan får/fik du/man fat i de store byggefirmaer så man kan blive underentreprenør?

tænker her i starten ville det være lettere hvis man kunne få fyldt nogle af dagene ud med nogle opgaver fra de store firmaer indtil ens kundekreds er stor nok til man har nok opgaver langt ud i fremtiden, vil jo helst gerne undgå at sidde alt for mange dage på kontoret og kigge ind i en væg :) 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Send mig en besked - så vil jeg meget gerne hjælpe dig igang.. Alt efter hvilken branche du arbejder i - og hvor du geografisk arbejder ud fra, så kan jeg også hjælpe med netværk

Det er intet problem at få lov at give priser til "byggefirmaerne" - problemet er snarer at vinde - og efterfølgende tjene penge på opgaverne. Skal man have succes med denne forretningsmodel, kræver det en intelligent stillingtagen til hvordan - og hvem man vil angribe. Man kan regne sig selv ihjel, ved bare at regne for dem der gerne vil have et tilbud. Det vil de nemlig allesammen - så de kan presse deres trofaste samarbejdspartner med dine priser. 

Bedste hilsner

Jesper

Tlf. 9144 3920

Mail: jesper9000@live.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)