Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribution af udlandske brands

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Vi er en virksomhed som eksportere Kakao, Tobak, Kaffe og div andre produkter fra Syd Amerika ( i bulk)

Vi samarbejder også med forskellige brands af  kaffe og Kakao produkter som er hyldeklar til retail, og i den forbindelse vil jeg høre om i kender nogen virksomheder i dk som laver supply chain og samtidig også kan sælge produkter for os i Danmark, evt. Skandinavien?

Vi arbejder med forskellige virksomheder rundt om i verden, som laver netop den type arbejde, da vi ikke selv er til stede i Danmark, og samtidig ikke har lager faciliteter.

Evt er vi også klar på at få en dansk samarbejds partner ind hvis dette skulle være tilfældet.

Ser frem til at høre fra jer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

- SuperGros

- Coop

- Dansk Supermarked

Det var 3 forslag til denne slags afsætning, dog meget svære at få igang.

 

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

tak for svar, vi har før handlet med nemlig.com, og andre retail forretninger før, men vi leder mere efter nogen som kan klare generelt salg.

I de lande vi handler med, der er der virksomheder som klare hele supply chain, og samtidig sælger produkterne til retail, alm. forretninger osv. og det tar de  f.eks 16% for, så vi opjustere vores pris med 16% men samtidig slipper vi for at have lager, transport og salgs udgifter.

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i overvejet at kigge efter danske agenturer indenfor branchen?
- Dengang jeg havde et brand benyttede jeg med af dem (der allerede havde sparket døren ind), med sotr success.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LS,

Tak for feedback, 

Det er noget vi har kigget på, dog har vi haft lidt svært ved at finde nogen indenfor food branchen, vi støder meget på non-food virksomheder.

Jeg prøver at tage et ekstra kig på det og må se om jeg kan finde frem til nogen food virksomheder.

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv shobr.dk

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har haft dem i kikkerten, det vil jeg prøve...

Tak for svar

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)