Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en sindssyg dygtig sælger og jeg ønsker at tjene kassen ! Hvilke produkter kan jeg tjene 200.000 +

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

...

Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg ville brænde fuldstændig igennem med dig !

Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for besked. Og ja du tager fejl!

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig:

Mail@ipsdenmark.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

niel.adel:

Produktet er afgørende, jeg kan kun sælge noget, som jeg tror 100 % på.

Har du overvejet at blive erhvervscoach og sælge dig selv. Der kan man tjene meget store penge...alle de store firmaer leder efter folk som kan motivere deres medarbejdere - og produktet som du skal sælge, tror du jo 100% på, fordi det er jo dig selv.

Så hvorfor sælge andres produkter, hvis du er så dygtig så bør du sælge dig selv i stedet for

Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt bud, men Jeg er ikke interesseret i at coache mere. jeg er interesseret i at lukke de rigtige aftaler.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Niel.adel: Du må kunne tage lidt røg - dit opslag er komisk om du vil det eller ej.
Som den dygtige sælger du sikker er, så må du ud og sælge dig selv ind til nogle virksomheder i brancher du synes er interessante og du føler du kan stå inde for produktet. Alternativt, kan du også opfinde/importere/lave dit eget produkt.

Jeg tror desværre ikke du finder det du søger, ved et sådant opslag på Amino - og det er derfor folk nok også kommenterer med lidt røg til dig.
Så ud og stepperne, forfølg endelig dine drømme - jeg håber blot du har afstemt din kunnen kontra forventninger fra start.

God søndag!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Min forspørgsel er på ingen måde komisk. Jeg har fået en håndfuld tilbud.
Jeg kan dog godt se det er komisk for folk, hvor det er ude af deres realitet.

Jeg har ikke skrevet et super flot indlæg, men der er intet useriøst omkring min forspørgsel.

God søndag til dig også.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selve indlægget er en smule ambitiøst...de få sælgere der ligger deroppe som lønmodtager har jo andre kvaliteter end blot at kunne sælge, det kræver en del baggrundsviden imho. Når der er sælgere som har de stillinger er de tit startet et andet sted i virksomheden hvor de har vist sig uundværlige, f.eks. som juniorsælger der arbejder sig op, eller expert af en art.

Det er noget nemmere at komme i nærheden af den indkomst hvis du er selvstændig, men tit har selvstændige en form for risiko forbundet med deres mulighed for høj indkomst.

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det virker simpelthen så professionelt og gennemført når verdens, efter eget udsagn, bedste sælger søger et nyt produkt at sælge til en aflønning på +200.000kr/mdr. og henviser til tidligere erfaring fra jobs med lignende forhold, som de beskrevne.

Supersælgere til 200klik finder ikke et job på Aminos forum, det er helt garanteret!

Hvis spørgeren virkelig ikke kan formidle sit bidskab, som egentlig er en åben jobansøgning bedre end det der håbløse og talentløse vrøvl, er han med sikkerhed ikke 20.000 værd.

Hvis man har siddet i sælgerstilling til 200.000 og ikke har et netværk, at trække på ved jobsøgning, har man sgu nok ikke siddet i et job til 200.000. 

En fantast som tror en helt masse om sig selv og kalder andre for idioter og ævler om jantelov. Hvem er egentlig idioten her og mon ikke den påståede jantelov, kan regnes for et reality check.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)