Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er en sindssyg dygtig sælger og jeg ønsker at tjene kassen ! Hvilke produkter kan jeg tjene 200.000 +

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Jeg er interesseret i salg over telefon. Både cold calling og "warm lists"

Jeg ved godt der måske bliver kigget skævt på mig nu. Men jeg har erfaring til at bakke det op. Jeg ønsker ikke at sidde på telefonen og sælge noget ved mindre, at jeg med sikkerhed kan tjene 200.000 kr. månedligt.

Hvilken produkter kan det lade sig gøre med ? Nogle der kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan sælge følgende og tjene 200.000 om måneden:

Hash

Methamfetamin

Landbrugsforsikringer

Kokain

Herion

Cannabis

Marihuana

Jeg troede du havde startet verdens vildeste callcenter, med verdens vildeste telefonsælgere, nogensinde i hele galaksen ?

Når du har dine 45 medarbejdere om et halvt år, så kan du jo snuppe 4.500 kr ud af deres respektive bidrag til indtjeningen månedligt, og så er du i mål.

Er du gal hvor er det useriøst...

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Olieboreplatforme eller krystogtsskibe. Sælg en om måneden så kan du nok have indtjeningen på plads.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har glemt et komma efter sindssyg og et "og" efter kommaet = "Jeg er en sindssyg, og dygtig sælger...." som ikke kan stave "...og sælge noget ved mindre..."

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogensinde hørt om den danske metode? ;-)

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok de færreste ting du kan sælge over telefonen, i kold kanvas, og have den indtægt.

Som regel kræver det jo noget mere jo større ordrene skal være og hvis du skal have 200.000 for salget skal der jo som minimum sælges for 2.000.000 ( forudsat 20% DB og butikken også skal tjene noget..)

Men hvis du er villig til at sælge på ren provision, så skal der bestemt nok være nogen der vil give dig en chance, selvom din præsentation her ikke virker som om du er så fantastisk en sælger - men jeg kan selvfølgelig tage fejl..

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder som om du har prioriteringen i orden. Din løn først og så produktet. Tvivler på at du ville brænde igennem ved en telefon samtale med mig.

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder som om du har prioriteringen i orden. Din løn først og så produktet. Tvivler på at du ville brænde igennem ved en telefon samtale med mig.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm hvad med huse? Eller bygninger i rusland eller bedre endnu hvad med at sælge nord-korea til en hvis hr. Trump

Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jah, der er selvfølgelig et par idioter herinde, som skal være nedladende. Sådan er det jo med jantelovs folk. Jeg har tidligere solgt for lignende. Og du finder ikke en bedre sælger end mig, hvis jeg tror på produktet.  

Mine stave kompentencer har intet at gøre med hvor dygtig jeg er til at overtale nogen over telefonen eller face2face.

Jeg kommer fra et godt sted med en god intention om at skabe værdi.

Produktet er afgørende, jeg kan kun sælge noget, som jeg tror 100 % på.

Jeg takker for de positive beskeder og, hvis der er nogle der har andre gode forslag ser jeg frem til at modtage dem.


Side 1 ud af 2 (20 indlæg)