Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man deaktivere Facebook annoncering om natten?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg tænkte på noget. Når jeg laver en annonce, som jeg er klar til at køre på facebook giver jeg jo et xx antal beløb, som jeg vil bruge. Men jeg tænkte på, om man kunne slå annonceringen fra om natten, da der jo ikke er nogen mennesker, der så vil se denne kampagne. 

Jeg prøvede at gøre en aktiv annonce til inaktiv i nat, men kan se, at den har brugt pengene alligevel - gør jeg noget forkert, eller kan det bare ikke lade sig gøre. 

Man kan jo heller ikke køre annoncen i et par timer om dagen, da det jo skal være (mindst) 1 dag. 


Tak på forhånd. 

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

? :)

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som udgangspunkt vil mit svar være nej. Men det er heller ikke relevant, hvornår annoncen kører - lad mig fortælle dig hvorfor:

Når du betaler for din FB-annonce, så betaler du for mængden af nåede personer, antallet. Det vil altså sige, at du når ud til x antal personer; uanset dag eller nat. Derfor betyder det intet. Det vil derved selvfølgelig være færre der ser din annonce om natten, fordi ikke mange er aktive, men samlet set ændrer det ikke noget; du betaler jo pr. nåede person, ikke pr. aktive time. Smile1

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du. Dette forudsat at du, under budget, vælger lifetime isf. budget per dag.

Ps. lad dig ikke forvirre af at min Facebook er på svensk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

sirene:

Ja det kan du. Dette forudsat at du, under budget, vælger lifetime isf. budget per dag.

Ps. lad dig ikke forvirre af at min Facebook er på svensk.

Så tog jeg fejl, beklager!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)