Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminomafiaen kalder mig en sur gammel stodder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 17:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvem er mest sur?

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du må forvente, at når du kommer med reelt indholdløse indlæg, eller uden et Amino plus medlemsskab gentagne gange poster indlæg, der kræver plus medlemsskab, så vil nogen benytte Aminos stjerne-system til at tilkendegive, at de ikke bryder sig om dit indlæg.

Du har også tidligere svaret et indlæg, hvor en debattør spurgte om et godt råd vedrørende valg af SEO-strategi omkring produktvarianter i en webshop: "Prøv dig frem".

Det er jo et direkte farligt svar for vedkommendes arbejde med SEO.

Jeg håber da, at du på et eller andet tidspunkt ser lyset i forhold til formålet med Amino debatten, og at du vil detage konstruktivt i debatten.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

du er nødt til at kigge lidt indad. Du kommer ind med indlæg om at alle på amino bare er ude på at rakke ned - og hjælp i egentlig form ikke findes. Intet kunne være mere galt- Så fyrer du op under en masse Rumænien reklame generelt uden øvrigt indhold. Du må kigge indad og se, om det er så mærkeligt med EN stjerne. Det er ikke en mafia - de fleste af os kender slet ikke hinanden eller har mødtes, men vist opstår der er vist sammenhold om basale ting, som f.eks at sætte pris på, at der faktisk gives masser af gode gratis svar herinde.

Du må ikke optræde som den eneste soldat i hele regimentet som går ude af takt, og tro du faktisk er den eneste der går i takt og bare alle de andre fjolser der stikker det gale ben frem først hele tiden.

Kom nu bare ind i kampen med en mere positiv attitude, så er du da velkommen, også selvom der altid er uenigheder og meget forskellige prioriteter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 18:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Du må forvente, at når du kommer med reelt indholdløse indlæg, eller uden et Amino plus medlemsskab gentagne gange poster indlæg, der kræver plus medlemsskab, så vil nogen benytte Aminos stjerne-system til at tilkendegive, at de ikke bryder sig om dit indlæg.

Du har også tidligere svaret et indlæg, hvor en debattør spurgte om et godt råd vedrørende valg af SEO-strategi omkring produktvarianter i en webshop: "Prøv dig frem".

Det er jo et direkte farligt svar for vedkommendes arbejde med SEO.

Jeg håber da, at du på et eller andet tidspunkt ser lyset i forhold til formålet med Amino debatten, og at du vil detage konstruktivt i debatten.

Indholdet står nogle gange imellem linierne.

Nej, det er ikke "direkte farligt"  at  prøve sig frem, DET DU LIGE SAGDE ER DIREKTE FARLIGT, så tror folk nemlig at de skal ud og lede efter linkbygningshajer for at optraede som nr 1 på google. Istedet skal de bare tage Googles eget gratis kursus i hvordan de kommer nr 1. Eller prøve sig frem, der er ingen facit liste, så det er meget farligerer at lave en "falsk facit liste" som mange gør her.

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 18:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

du er nødt til at kigge lidt indad. Du kommer ind med indlæg om at alle på amino bare er ude på at rakke ned - og hjælp i egentlig form ikke findes. Intet kunne være mere galt- Så fyrer du op under en masse Rumænien reklame generelt uden øvrigt indhold. Du må kigge indad og se, om det er så mærkeligt med EN stjerne. Det er ikke en mafia - de fleste af os kender slet ikke hinanden eller har mødtes, men vist opstår der er vist sammenhold om basale ting, som f.eks at sætte pris på, at der faktisk gives masser af gode gratis svar herinde.

Du må ikke optræde som den eneste soldat i hele regimentet som går ude af takt, og tro du faktisk er den eneste der går i takt og bare alle de andre fjolser der stikker det gale ben frem først hele tiden.

Kom nu bare ind i kampen med en mere positiv attitude, så er du da velkommen, også selvom der altid er uenigheder og meget forskellige prioriteter

vh John Hannover

John jeg orker ikke at svarer på dine evindige negativiteter, vaer nu lidt mere positiv, der er sku ikke noget galt i at komme lidt sukker på din kartoffelmad

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

brigadaus:
Nej, det er ikke "direkte farligt"  at  prøve sig frem, DET DU LIGE SAGDE ER DIREKTE FARLIGT, så tror folk nemlig at de skal ud og lede efter linkbygningshajer for at optraede som nr 1 på google. Istedet skal de bare tage Googles eget gratis kursus i hvordan de kommer nr 1. Eller prøve sig frem, der er ingen facit liste, så det er meget farligerer at lave en "falsk facit liste" som mange gør her.

Dine ukorrekte og usammenhængende påstande udstiller desværre din manglende indsigt vedrørende professionel søgemaskineoptimering

Der findes naturligvis også professionelle og fagligt solide indenfor online marketing

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

brigadaus:
jeg orker ikke at svarer på dine evindige negativiteter, vaer nu lidt mere positiv, der er sku ikke noget galt i at komme lidt sukker på din kartoffelmad

Vi kan ikke få noget konstruktivt ud af denne tråd.

Derfor låser vi den.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)