Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter v. Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min kollega, og jeg undersøger i øjeblikket diverse e-shops løsninger som Magento, og Shopify.

Jeg finder Shopify rigtig interessant ift. det base template vi har valgt. Vores shop vil om seks måneder åbne, og vi vil sælge omkring 2000 forskellige SKU'er.

Hos Shopify har vi jo udgifter til selve løsningen, samt at de vil have x-antal procenter ift. prisen af varen ved salg, dette er for deres håndtering osv.

Kan sådan noget trækkes fra som normal udgift?

Samt er det fornuftigt at vælge Shopify over Magento. Min kollega er genial i alt ift. kodning. Ingen af os har dog bevæget os i e-shop branchen før.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nsmart:

Hos Shopify har vi jo udgifter til selve løsningen, samt at de vil have x-antal procenter ift. prisen af varen ved salg, dette er for deres håndtering osv.

Kan sådan noget trækkes fra som normal udgift?

Det korte svar er at alle udgifter som tages for at skabe indtægten er udgifter som trækkes fra. Indtægt minus udgifter = overskud/underskud til skat

Der er så enkelte udgifter som IKKE giver fuldt eller slet ikke fradrag, gaver, repræsentation og mere. Shopify udgifter, provision o.l er en helt normal udgift med fuldt fradrag

Vil du vide mere om generelle regler for fradrag, regler og praksis og nappe ca 70 typiske fradrag så findes min E bog eller paperback FRADRAG 2017 som link

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Cookie - John Hannover:

nsmart:

Hos Shopify har vi jo udgifter til selve løsningen, samt at de vil have x-antal procenter ift. prisen af varen ved salg, dette er for deres håndtering osv.

Kan sådan noget trækkes fra som normal udgift?

Det korte svar er at alle udgifter som tages for at skabe indtægten er udgifter som trækkes fra. Indtægt minus udgifter = overskud/underskud til skat

Der er så enkelte udgifter som IKKE giver fuldt eller slet ikke fradrag, gaver, repræsentation og mere. Shopify udgifter, provision o.l er en helt normal udgift med fuldt fradrag

Vil du vide mere om generelle regler for fradrag, regler og praksis og nappe ca 70 typiske fradrag så findes min E bog eller paperback FRADRAG 2017 som link

vh John Hannover

Det er jo direkte farligt det john siger, du skal ikke lytte til folk fra foraer, find istedet en rigtig advokat!

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

brigadaus:

Cookie - John Hannover:

nsmart:

Hos Shopify har vi jo udgifter til selve løsningen, samt at de vil have x-antal procenter ift. prisen af varen ved salg, dette er for deres håndtering osv.

Kan sådan noget trækkes fra som normal udgift?

Det korte svar er at alle udgifter som tages for at skabe indtægten er udgifter som trækkes fra. Indtægt minus udgifter = overskud/underskud til skat

Der er så enkelte udgifter som IKKE giver fuldt eller slet ikke fradrag, gaver, repræsentation og mere. Shopify udgifter, provision o.l er en helt normal udgift med fuldt fradrag

Vil du vide mere om generelle regler for fradrag, regler og praksis og nappe ca 70 typiske fradrag så findes min E bog eller paperback FRADRAG 2017 som link

vh John Hannover

Det er jo direkte farligt det john siger, du skal ikke lytte til folk fra foraer, find istedet en rigtig advokat!

som altid vel dokumentet svar fra dig kære troll - Get a life

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Gå ind på unoeuro og bestil bronze suite koster 350 kr om året

Jeg kan så hjælpe med opsætning fra 2500 kr.

Jeg kan lave grafik fra 300 kr.

Normale udgifter er:

Betaling af webhotel + domæne

/Mathias

OnlineItSupport

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du også lige have en indløsningsaftale, såfremt man ønsker VISA/Dankort betaling, samt betalingsløsning, som dog kan findes billigt.

Så er der labels til fragt, evt. printer, papkasser/poser til forsendelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)