Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til adwords, siger destinationen fungere ikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej herinde.

håber i kan hjælpe mig, jeg har lige lavet min hjemmeside, næsten færdig.

jeg skal til kursus i adwords i morgen, hvor jeg skal have oprettet en adwords konto og annonce. har oprettet min annonce, men den bliver afvist fordi destinationen fungere ikke.

er der en herinde som kan hjælpe mig, da jeg aldrig har lavet en hjemmeside før, er der sikkert en indstilling eller lign. jeg har gjort forkert.

skal man skrive http:// mitdomæne eller er www fint nok i adwords kampagnen. har skrevet det med www

har først igår begyndt at dele mit link til siden, og idag oprettet en konto ved google search konsol.

og har haft siden spæret for robotter, så den ikke blev "fundet" mens jeg lavede min side.

kan se ved en google søgning site:mitdomæne at om mig siden er fundet. men da jeg har fået afvist to kampagner tør jeg ikke rigtigt prøve mere, hvis de lukker min konto, som jeg har læst man skal passe på

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen der kan hjælpe lidt Big Smile

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

hej herinde.

håber i kan hjælpe mig, jeg har lige lavet min hjemmeside, næsten færdig.

jeg skal til kursus i adwords i morgen, hvor jeg skal have oprettet en adwords konto og annonce. har oprettet min annonce, men den bliver afvist fordi destinationen fungere ikke.

er der en herinde som kan hjælpe mig, da jeg aldrig har lavet en hjemmeside før, er der sikkert en indstilling eller lign. jeg har gjort forkert.

skal man skrive http:// mitdomæne eller er www fint nok i adwords kampagnen. har skrevet det med www

har først igår begyndt at dele mit link til siden, og idag oprettet en konto ved google search konsol.

og har haft siden spæret for robotter, så den ikke blev "fundet" mens jeg lavede min side.

kan se ved en google søgning site:mitdomæne at om mig siden er fundet. men da jeg har fået afvist to kampagner tør jeg ikke rigtigt prøve mere, hvis de lukker min konto, som jeg har læst man skal passe på



Hej Kristian,

Jeg får løbende samme fejlmeddelelser på flere af mine kunders konti. Det er sædvanligvis fordi destinationssiden er en dynamisk side; fx med produkter filtreret efter specifikke attributter i en 'lagdelt menu'. Når det sker indsender jeg blot til gennemgang hos Google og så bliver de hurtigt godkendt.
Det er også sket få gange, fordi destinationssiden har brugt et plugin der ikke har været opdateret og givet en lang load tid for siden.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg kan muligvis hjælpe da jeg arbejde med Hjemmesider til dagligt og seo

Mail: Mathiasjv1321@hotmail.com

/Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar begge to jeg fandt ud af det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)