Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Biggrey - certificering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle husker måske mit indlæg sidste år om Biggrey, hvor jeg var i tvivl om firmaet var fup eller fakta.

Jeg synes, jeg skylder en tilbagemelding, så spørgsmålet ikke længere skal hænge ubesvaret i luften.

Mit hovedfirma, OnlineGruppen.dk og de webshops der hører dertil, blev alle certificeret af Biggrey,

Som nogle af jer ved, har E-mærket lanceret en trustscore i stærk konkurrence til Trustpilot, og oven i købet med en simpel trustscore eller en leveringstidsscore. Der er ingen tvivl om at det fungerer fint, og E-mærket giver også en købsbeskyttelse på op til 10.000 kr. til en webshopkunde.

Men med Biggrey har jeg fået begge dele i en forbedret udgave. Biggrey giver nemlig købsbeskyttelse der dækker op til 30.000 kr. og så er der tilknyttet en trustscore til certificeringen, der gør det rigtigt let for kunderne at give en udmelding om de er tilfredse eller ej.

Jeg har nu testet Biggrey af så længe, at jeg med ro i sindet kan droppe Trustpilot og nøjes med et enkelt e-mærke på en af netbutikkerne - mest fordi det er det mærke flest danskere kender.

Jeg ved godt at der er andre der tilbyder certificeringsmærker af den ene eller anden slags, men de er ubrugelige for en kunde der kommer i klemme. Og jeg tror på at man skal sætte sig i sin kundes sted, når man beslutter hvad der er godt eller skidt for kunderne. 

I takt med at svindel på nettet bliver mere almindeligt og sker i større og større omfang, så er det en god idé at give kunderne en sikkerhed de kan bruge til noget. Måske har du lige som jeg e-mærket din webshop eller måske overvejer du at få certificeret din webshop, og så har du en valgmulighed når der er to spillere på markedet, der giver kunderne den beskyttelse de har brug for.  

Tjek prisen på e-mærket og Biggrey og sammenhold det med hvilken købsbeskyttelse du kan/vil tilbyde dine kunder. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)