Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing og "positiv" kreditgodkendelse??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude,
Jeg tænker at lease en bil og det er som sådan fint nok. Men er lidt i tvivl om kredit godkendelsen.

Har fast arb, er moms reg. Men på fast kontrakt, en mindre gæld til bank, stor ikke i RKI 👍🏼

Er gift med en skøn kone, med fast arb, som dog står reg i RKI - grundet kedelig skilsmisse og hus på tvang.

Vil dette få betydning for min kredit godkendelse - selv om leasingen på ingen måde vedkommer min hustru?

Bilen skal stå i mit navn.

Tænker at "man" ser på
Husstandens indkomst og deraf kan det komme på tale, at min hustru også skal "godkendes"

Håber på jeres ekspertise 🙂

God dag/ Mike












Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mike

Enkelt, lad være med at fortæl dem at du er gift.


Mvh E

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror desværre du "afsløres" ved at der på din adresse er tale om en RKI registrering.men der er ikke andet at gøre end at prøve at tale med leasingfirmaet og forklare sagen. Det er bedre end at tie.

mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen:

Tror desværre du "afsløres" ved at der på din adresse er tale om en RKI registrering.men der er ikke andet at gøre end at prøve at tale med leasingfirmaet og forklare sagen. Det er bedre end at tie.

mvh

Jørgen

enig - og så skriver trådstarter jo om en skøn kone med fast arbejde. Er han ikke gift, så er husstandens indtægt jo i alle fald nede på en - så det er nu ikke sikkert det er så skørt, så længe hustruen er i fast arbejde
Det var da surt at sige, man ikke er gift, og så blive fanget i det - eller mangle hustrus faste indtægt. Det er sjældent vejen frem at spille med fordækte kort

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)