Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo på blog - hvad gør jeg forkert?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

HejBig Smile

Jeg har startet en rejseblog op, på rent hobby niveau. Men det undre mig lidt at jeg slet ikke ranker på google, når man søger på rejseblog. Det er denne side som jeg har optimeret til at skulle blive fundet, når man søger på rejseblog http://palmtrips.dk/rejseblog/

Jeg er godt klar over at man ikke bare lige kravler op i top 20, men at min side ikke engang kan findes i top 100 undre mig lidt.

Siden har kørt siden juli 16.

Skal lige understrege igen at det er rent hobby for mig, og bloggen har jeg bla. også lavet for at få en forståelse for SEO og for at blive bedre til det.

Så alle råd vi blive taget i mod med kys hånd.

Med venlig hilsen

Kristoffer

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Palm:

HejBig Smile

Jeg har startet en rejseblog op, på rent hobby niveau. Men det undre mig lidt at jeg slet ikke ranker på google, når man søger på rejseblog. Det er denne side som jeg har optimeret til at skulle blive fundet, når man søger på rejseblog http://palmtrips.dk/rejseblog/

Jeg er godt klar over at man ikke bare lige kravler op i top 20, men at min side ikke engang kan findes i top 100 undre mig lidt.

Siden har kørt siden juli 16.

Skal lige understrege igen at det er rent hobby for mig, og bloggen har jeg bla. også lavet for at få en forståelse for SEO og for at blive bedre til det.

Så alle råd vi blive taget i mod med kys hånd.

Med venlig hilsen

Kristoffer

Der er nogle problemer med hoved domænet, når du har det i en undermappe får du lavere SEO

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Profigo ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Jeg vil anbefale, at du skriver meget mere tekst relateret til ordet "rejseblog" på siden. Det er super at du viser de indlæg du har skrevet i forbindelse med rejsebloggen, men hvis du i bunden laver 2-4 tekstafsnit med 100-200 ord i hvert afsnit, med en H2 overskrift til hvert afsnit, vil Google opfatte det som værende af højere kvalitet (givet at du selvfølgelig ikke laver keyword stuffing).

Derudover vil jeg anbefale, at du prøver at bygge forskellige links ind til din side, måske til en start blot som kommentarlinks fra andre rejseblogs, hvor du kan dele dine rejseerfaringer i kommentarerne.

De 2 ting vil jeg starte med.

Med venlig hilsen

Anders

Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Fra  Webstyr IVS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Ved første øjekast kan jeg bemærke, at du ikke udnytter optimalt din link struktur. Prøv at give mere link værdi til dine blog/SEO artikler ved at have f.eks. dine sidste 3-4 indlæg på forsiden, Rejseblog kan fjernes, hvor de sidste blog indlæg bliver vist i Destinationer, og hvor man kan trykke på underkategorierne på Destinationer for at vælge specifikt land.

Du kan også drage nytte af at arbejde mere på din On-page SEOhttp://palmtrips.dk/marienlyst-danmarks-dejligeste-badehoteller/

Du mangler fed skrifttype for at fremhæve dit søgeord, billede med alt tag, osv. Dette plugin kan vejlede dig med din On-Page SEO: https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

Hilsner,

Petar

Webbureau Webstyr IVS

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger en af de mange guides til Seo på nettet, så vil du kunne rette langt de fleste fejl selv.. Har du også sat den op i Search Console, så du kan følge med om der er noget teknisk der kan rettes?

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petar,

Tak for din tid :)

Jeg har nu været inden og lave nogle ændringer på siden. På forsiden har jeg tilføjet en, vist seneste nyheder boks - hvor de sidste 4 indlæg blive vist. Du skriver at jeg kan fjerne menupunktet rejseblog. Men vil det ikke gøre det svært at blive fundet på ordet, når man ikke har en side som hedder det?

Med venlig hilsen

Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Profigo:

Hej Kristoffer

Jeg vil anbefale, at du skriver meget mere tekst relateret til ordet "rejseblog" på siden. Det er super at du viser de indlæg du har skrevet i forbindelse med rejsebloggen, men hvis du i bunden laver 2-4 tekstafsnit med 100-200 ord i hvert afsnit, med en H2 overskrift til hvert afsnit, vil Google opfatte det som værende af højere kvalitet (givet at du selvfølgelig ikke laver keyword stuffing).

Derudover vil jeg anbefale, at du prøver at bygge forskellige links ind til din side, måske til en start blot som kommentarlinks fra andre rejseblogs, hvor du kan dele dine rejseerfaringer i kommentarerne.

De 2 ting vil jeg starte med.

Med venlig hilsen

Anders

Hej Anders,

Tak for dine tips og for din tid :)

Jeg vil prøve at få tilføjet nogle underafsnit på siden rejseblog, som du skriver.

Jeg er også allerede gået i gang med at kommentere lidt på andre rejseblogs, men det tager nok noget tid at få opbygget et links univers :)

Endnu engang tak.

Med venlig hilsen

Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Hvis du bruger en af de mange guides til Seo på nettet, så vil du kunne rette langt de fleste fejl selv.. Har du også sat den op i Search Console, så du kan følge med om der er noget teknisk der kan rettes?

Hej Mark,

Tak.

Jeg bruger SEO by Yoast, som jeg synes fungere meget fint. Og jeg har allerede lagt tilføjet google console, og her skulle alt køre som det skal uden nogle fejl.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)