Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker trafic bots ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i tvivl om det er en god eller dårlig ide at anvende trafic bots for at skabe højere besøgstal ? Jeg kan se at min søgemaskineplacering forbedres når jeg kører kampagner, som resulterer i flere besøgende. Tænker så om det er en ide at have en bot til at holde besøgstallet oppe når der ikke er kampagner ?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget jeg har testet, men jeg vil ikke anbefale det, da jeg er ret sikker på at det ingen værdi har. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det dummeste du kan bruge: det er sindsygt så effektive google er til at gennemskue bot adfærd: selv hvis de ikke straffer dig med det samme, så bliver du listet for det - og så skal du gå i uvished om hvad det så betyder.  

Der er en grund til at de fleste SEO firmaer lagde deres taktikker om i danmark for mange år siden, og google er altså ikke blevet dummere (bare se på Rankbrain osv). 

Kender flere der måtte ændre domænenavn lige pludseligt, og google er jo heller ikke dumme med hvem der står bag et domæne, så man kommer nemt i kikkerten. 

Drop den der tanke med SEO genveje, og tænk på hvordan du kan komme både kunden og de platforme du annoncere på til gode: det kan godt være det er hårdere arbejde, men det er den sikre måde at få success på. 

De bedste hilsner, 
Dennis O. Madsen


Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)