Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bondtofte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle af jer der benytter Henrik Bondtofte? Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad jeres oplevelser har været - vi leder efter en ekspert til linkbuilding hjælp og han er jo et godt bud. Vi vil bare gerne høre nogle erfaringer, inden vi kaster os ud i et samarbejde.

Hilsen Ebbe :-)

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tilmeldt hans Linkklubben hvor man hver måned får tilsendt nogle links, som man så kan bruge som backlinks. Det fungere ret godt syntes jeg. Men hvis du tænker på andre af hans services, så må du spørge nogle andre.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådanne typer er mere saelgere end eksperter hvis du spørger mig, de saelger deres vare, og de kan saelge alt, sand i sahara hvis det skulle vaere.

Jeg vil sige, se på hvad han gør, istedet for at betale ham for showet.

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Jeg er tilmeldt hans Linkklubben hvor man hver måned får tilsendt nogle links, som man så kan bruge som backlinks. Det fungere ret godt syntes jeg.

Du må meget gerne uddybe den kommentar, hvis du ikke har noget imod det. I forhold til kvalitet af backlinks og om det giver trafik i sig selv eller det udelukkende er ekstra backlinks. Tak :)

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

brigadaus:

Sådanne typer er mere saelgere end eksperter hvis du spørger mig, de saelger deres vare, og de kan saelge alt, sand i sahara hvis det skulle vaere.

Jeg vil sige, se på hvad han gør, istedet for at betale ham for showet.

Vrøvl og sikke en gang sludder!

Til trådstarter: Jeg har ikke selv erfaringer, men jeg vil da anbefale at du kontakter ham. Så kan han fortælle dig, hvad han kan byde ind med.

Jeg ved, at Henrik Bondtofte er respekteret af mange i branchen - inklusiv mig selv. Han har stor viden på området, så han ikke "bare" en sælger der sælger sand i Sahara.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)