Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meninger om vores webshop :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer! 

Vi har fået ny webshop i slutningen af februar, som er lavet i Magento 2. Vi har betalt et firma for at lave den, mens vi selv har stået for SEO i form af tekster, titler og lidt mere.

Vi oplever omkring 50 besøgende om dagen, men vi kunne godt tænke os nogle ordre, lidt oftere. Lige nu får vi cirka en ordre om ugen.

Vi kunne rigtig godt tænke os at høre jeres meninger om webshoppens brugervenlighed osv.


ALLE kommentarer bliver værdsat! :)

https://www.danskhojtryk.dk

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Det første der slår mig er stavefejlen kloark i stedet for kloak på forsidebilledet :)

Der mangler lidt detaljer på jeres produkter.. feks hvis jeg kigger på en af dyserne står der ikke noget.. hvad bruges den til, passer den til en bestemt maskine, har den et bestemt formål (ekstra skarp stråle, velegnet til brug i stalde eller hvad det kunne være).

Hvis jeg feks skulle bruge en koldtvands-renser og jeg ikke har forstand på hvilken model jeg skal vælge, så er der ikke noget i teksten som fortæller mig hvad forskellen egentligt er på en 90model og en 30model. Jeg går ud fra den ene kan mere end den anden, men det ville være godt med nogle eksempler på hvad de kan bruges til og lidt mere hjælp i teksten til at finde ud af hvilken størrelse som passer til ens behov.

Hvis du søger på højtryksrenser på google kan du se at folk har søgt på fx højtryksrenser starter ikke.. til stald.. til bil.. til sandblæsning osv. Lav nogle cmssider med tips og tricks, hvor du fletter ind i teksten hvad de forskellige maskiner kan og ikke kan og brug google som hjælpe til at finde ud af, hvilke tekster du skal skrive :)

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at i har gjort det rigtig godt med hensyn til tekster og lignende, rigtig meget information, hvilket er vejen frem.

Det eneste jeg kan komme på der lidt er en turn-off i mine øjne, er de 2 raekker med menuer med kaempe billeder lige under slideren. Det er lige en tand i overkanten, jeg ville sige fjern dem helt, det for meget, men i kan også slimme dem ned så de nogenlunde er i højde som en linie tekst.

Ellers rigtig flot side! Jeg er sikker på i er i top 3 på de fleste ord relateret til jeres virke.

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ja, vi havde ikke opdaget at kloak var stavet forkert, det får vi ændret med det samme.

Jeg er også helt enig med dig i at det måske kan være svært for en kunde at se hvorfor de skal have det ene i stedet for det andet. Og det er en super idé med de tips og tricks-sider til besvaring af mange forskellige spørgsmål.

Vi begynder med det samme! Tak for dine råd! :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det kan godt være jeg har set mig blind på rækkerne, efter at have arbejdet så meget med dem. Jeg kan egentlig meget godt lide rækkerne, men jeg vil spørge nogle andre om hvad de mener om dem, hvis det er at de fleste har det som dig, så prøver vi at tilpasse dem eller slette dem helt :) 

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev lidt i tvilv om i kørte ud og lavede service hos hr. og fru danmark eller om det var en ren webshop for højtryksspulere. Tror primært det var billedet af de tre firmabiler og manden ved, der gav mig indtrykket af servicedelen, men kan se nu at i laver service for professionelle.

Du kan overveje at dele siden op i sektioner af rækker med information under hinanden, så brugeren bedre kan skelne imellem dem. 

Husk at skifte baggrundsfarve imellem sektionerne, så er det nemmere at skelne imellem for brugeren.

Fx.

Højtrykspulere

Tilbehør

Service

Om os

Din bund fungerer meget fint startende fra afsnittet med gratis levering, men resten kan der godt arbejdes med ; ) 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)