Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af webshop samt SEO

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, det er ganske meget at ændre kan jeg forstå, jeg tror jeg må kontakte en person som kan hjælpe, uden det bliver for dyrt for mig😀

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rapporten, jeg sender dig lige en mail.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bonny Kruuse:

Tak for input, det er ganske meget at ændre kan jeg forstå, jeg tror jeg må kontakte en person som kan hjælpe, uden det bliver for dyrt for mig😀

HVis ikke du kender siden https://www.upwork.com/  kender du den nu :)  her kan du finde freelancer til at hjælpe . Du opretter opgaven og du for bud ind. Du skal bare tjekke dem , 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bonny

Du får flere gode og konstruktive forslag du kan tage udgangspunkt i.

Vil du virkelig sparke røv har du behov for søgemaskineoptimering af din hjemmeside, så du kan dukke op i de organiske søgeresultaterGoogle. Har du mod på selv at give dig i kast med det, kan du finde meget nyttig information ved at søge på google.

Ønsker du at professionelle skal lave SEO for dig kan du med fordel benytte SEO-butler.dk til at indhente 3 tilbud på søgemaskineoptimering af din hjemmeside. Danske SEO bureauer og SEO konsulenter byder på din SEO opgave. Det er ganske gratis og uforpligtende at indhente tilbud.

Udover det må jeg også medgive at din webshop trænger til at grafisk løft. :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men hvis du indhenter tilbud fra SEO firma skal du ogsaa tage dig i agt. Der er masse som lover guld og gronne skove og tager "roven"paa folk. Tilbyder dig evt et abonnement hvor du betaler maaske 3000 kr om mdr og kunden tror at der bliver taget haand om det men efter 6 -12 mdr finder ud af at intet er blevet lavet. Det har man set flere historier om her paa Amino.

Saa en anbefaling. Hvis du indhenter tilbud saa sporg efter refrencer og lav en traad her og sporg Amino  og sporg hvad Amino  mener om tilbudet du har faaet ( uden at nævne navnet paa SEO firmaet )  du kan ogssa bare sporge om folk kender dette SEO firma og hvad de har at sige om dem.

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle de fine input, jeg har lidt at arbejde videre med. Big Smile

Bonny

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)