Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce tema med store billeder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogen anbefale nogle gode temaer til Wordpress Woocommerce webshop der lægger vægt på billeder - meget gerne full-width, også for de individuelle produkter?

Input er meget værdsat!

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at give et forslag på en struktur du måske ville have? Hvad skal de store billeder gøre for din hjemmeside?
Så har vi en bedre idé. :)

Du kan f.eks. bruge denne hjemmeside til at lave en struktur: https://wireframe.cc/

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Laver webshops med forkus på det du vil havde fra 2500 kr med grafisk opsætning samt tilkøb af logo design til 300 kr

Jeg kan komme med nogle eksempel jeg har gang i vis det er

/Mathias

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde der gerne vil sælge lamper/pærer og den slags og er meget visuelt fokuseret. Han vil gerne have en katalogforside a la Uncode (vælg shop og dernæste creative shop demo for eksempel). Jeg har fået anbefalet og har arbejdet med Flatsome temaet også, der har nogle fine muligheder for at lave full-width product page templates ser det ud til, så hvis nogen har erfaring med temaer som kan dette eller tilsvarende, så byd gerne ind. Jeg har også overvejet en plugin som Toolset, eller en page builder som VC, endda at gøre det hele i Revolution Slider for så mange produkter har han heller ikke. Men på den anden side vil jeg gerne undgå at overloade hans site med plugins, og desuden føler jeg mig ret overbevist om at der findes premium temaer derude som kan det han efterspørger. Så forhåbentlig har jeg ret ...

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan jeg godt hjælpe med

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)