Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! til at blive TV udbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt meget en del over dette her om hvad det kræver hvis man løst til at være tv udbyder ? er der nogen der har en link eller hjemmeside som jeg kan læse mig frem til? Eller har viden til det hvad det kræver ville jeg meget gerne høre jeres mening ? For at finde ud af om det ide om den er god nok eller ej ? 

Mvh

Iværksættere

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok seriøst genoverveje det - ihvertfald hvad "tv udbyder" skal omfatte...
Normalt TV er som sådan stille og roligt ved at uddø. Om 10 år tror jeg primært det er "hr. og fru. Hakkebøf" på +60 som ser TV på den måde de fleste af os gjorde for en 3-5 år siden.
I min familie opsagde vi tv-abonnementet for 2,5 år siden og gik ren streaming. Og rigtig mange af dem.jeg kender er enten gået den vej eller går med seriøse tanker om det.

Det bliver til at folk vil se det de vil - når de vil. Og også gerne slippe for diverse reklamer mod at betale noget mere for det.

Så derfor tror jeg ikke på at der er en fremtid for antenne-foreninger og traditionelle tv-udbydere i den nærmeste fremtid.

/Jesper

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det er en god ide hvis du skal spørge om det her...hvis du VED du har en indgang til det, så vurder det udfra det. Men er det muligt for dig at sende signal og har du adgang til noget folk finder attraktivt at se?

Du kan jo også sende over nettet så folk kan streame det, det behøves jo ikke at være kanalpakker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nåde ambitiøst..

Men der er også en del du skal sætte dig ind i før du kan dette.

Eller er det første og fremsat en masse penge, og så er det lige hvordan du vil sende det tv signal fra dig til din kunder.

Her efter er det køb af udstyr og købe kort fra de diverse udbyder.

og nej du skal nok ikke start hvis du ikke har 3-8 mil og ikke har en del viden inden for dette område. da det ikke er nåde du bare kan læse dig til.

Eller held og lykke.

/Kim

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke flow TV længere, alt jeg ser er streaming.

Overvej at lave apps der fungerer med Apple TV og Chromecast, og send ad den vej.

Tilmeldt 19. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde i tankerne i at hvis man kunne være tv udbyder som Apps - Web-tv ? :-)
Ikke noget boks eller kort.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Norbøll:
Om 10 år tror jeg primært det er "hr. og fru. Hakkebøf" på +60 som ser TV
Det er så til gengæld også os der har viljen og råd til at betale for det Big Smile Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

At lave streaming TV uden boks er max dyrt da det betyder du mister kontrollen med hvem og hvor mange der kigger med ..

Hvis du vil være TV udbyder med box kan du komme i gang for omkring 150-200.000 alt inkl .. så kan du selv bygge TV pakker og sælge kanaler enkeltvis..
Og så er det med alt streamet via internet til box som kan optage osv.

Hvis der er noget du vil i gang med så kan du bare sige til :)

Lars Andersen
CoMaSys

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)