Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af rideudstyr i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Fra  RK equine Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at starte en virksomhed med rideudstyr (sadelunderlag, fleecetæpper og uldtæpper)

Jeg er mest interesseret i at få produceret varerne i Europa, men jeg kan ikke finde nogle producenter. Kender I nogen som producerer rideudstyr i Europa, eller kender I en side ala Alibaba, hvor jeg kan finde nogen?

Jeg har igennem Alibaba  og Indiamart fået en del tilbud på at få produkterne produceret i Indien. Har I i øvrigt nogle erfaringer med Indien og Kina?

Venlig Hilsen

Rasmus Kristensen
RK equine

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil karl anbefale dig at holde dig væk fra Kina / Indien da det vil blive alt for vanskeligt for dig at styre kvaliteten.   Brug nogle af de producenter der allerede findes på markedet, der er med sikkerhed nogen som tilbyder private label produktion. Den bedste måde at finde leverandører på er ved at tage på en international fagmesse i f.eks Tyskland.  Spoga Horse vil være et oplagt bud.

Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Fra  RK equine Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, mange tak for dit svar. Ved du hvem jeg kan tage fat i, hvis jeg ikke vil vente til Spoga messen i september?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

RasmusK91:
Ved du hvem jeg kan tage fat

Nej men prøv at se på Spogas hjemmeside, der vil være et udstiller katalog du vil normalt kunne søge på specifikke produkter.

Alternativt kan du for tyske leverandører søde her:  www.wlw.de  eller internationalt www.kompass.com   

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)