Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny portal - Stylingjobs.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen..

For ca. 1½ år siden fik vi en ide til en ny portal hvor man som forbruger kunne lave en forespørgsel på en opgave indenfor styling brancher og derefter modtage uforpligtende tilbud fra udbyderne. (Ligesom så mange andre brancher, Agera, Amino Freelancer mm) I februar gik vi så i luften og har siden fået fornuftig gang i det, samtidigt med at vi har lavet små rettelser efter frigivelsen osv.. 

Jeg kunne godt tænke mig at hvis nogen havde lyst til at surfe rundt et par minutter og kunne se, om helhedsindtrykket er ok, om budskabet kommer frem osv. 

I er også velkommen til at prøve at oprette en bruger / forespørgsel så kan jeg bare slette den efterfølgende. 

Når man har siddet så meget med systemet og koderne , er det nogen gange rart at få andre kritiske øjne på sagen :) 

I finder siden på: stylingjobs.dk 

Vh. Oggi - Stylingjobs.dk 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oggi,

Jeg synes idéen er god. Men siden ikke er god. 

Uden at kende yderligere til dit budget eller målsætninger, så ville jeg få sat noget op fra bunden frem for at lave det med DIVI. 

Jeg håber du kan bruge min hælp en smule. Jeg har ikke selv tid til at hjælpe dig, i og med min kalender er booket fra top til tå. Men hvis du booker en opringning på min hjemmeside, så skal jeg nok give dig nogle råd til hvordan du får sat noget op fra bunden til en billig pris.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 24. Dec 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Tak for dit input - På nuværende tidspunkt er hovedsiden lidt nedprioriteret, da det kun bliver brugt som landingpage. Alle systemer bagved er kodet fra bunden af, og der er altid plads til forbedringer, men ved at det hele kører gratis , dvs ingen indtægter end egnefinasering så har vi været nød til at prioriterer for at komme videre.. Men skal nok have dig i tankerne hvis vi får brug for hjælp. 

Vh. Oggi 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)