Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp til konvertings optimering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en online shop hvor vi sælger herre tøj/ tilbehør, og skal ha hjælp til at optimere siden, så den konverterer bedre. 

Gerne en fra Københavns området, og som også ha kendskab til Woocommerce/WP

mvh

Z

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zahid,

Jeg er ikke særlig vild med dit valg af tema. Jeg synes ikke rigtig det spiller særlig godt, og derfor kunne jeg heller ikke forstille mig en høj konverting (som du selv siger).

Egentlig kan jeg ikke helt finde ud af hvad du sælger? Er det tøj eller træningstøj? Du har også armbånd.

Men for at finde ud af hvad der virker og hvad der ikke gør, så skal du teste det af. Dog vil jeg sige, at du skal have fat i noget mere simpel og funktionelt frem for det nuværende moderne design. 

Hvis du booker en opringning på min hjemmeside, så vil jeg ualmindeligt godt hjælpe dig videre med et par råd. Jeg er selv i gang med at skrive en e-bog (3 gode råd til din webshop). Når der er læst korrektur på den, så vil jeg godt sende den til dig, hvis det har interesse. Med det sagt kan du sende mig en mail på Kasper@sedia.dk om du gerne vil have den når det er også skal jeg nok sende den gratis til dig.

Vh. Kasper 
SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tak for dit feedback. Vi har valgt et af de tema, der sælger bedst og mest populære på markedet, men måske er det ikke godt nok. Kan du uddybe mere, hvad der er, siden den er for "moderne", og hvad der er, der ikke "spiller så godt". Vi har valgt denne Template, fordi den oser af design, da det er designertøj/produkter, vi sælger. Så derfor har den et touch af design (moderne), og måske har du ret, måske skal man skrue mere ned for designet, og mere brugervenlighed, hvis det netop handler om øge konverteringen lidt mere.

Måske skal vi Highlighte mere, at det er tøj, fitness og accessories, 3 kasser med store skrifter, vi sælger, og hvad man går ind til, når man besøger shoppen, og hvad får man ud af at være kunde hos os.

Dine 3 råd, tager jeg gerne imod. Lyder spændende med din E-bog, den vil jeg gerne læse korrektur på. Skriver en mail til dig senere idag. 

mvh

Z

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)