Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skal jeg markedsføre min webshop??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Totalt fed shop... men der mangler en masse info og forskellige tiltag med handelsbetingelser, fragt og andet vedr. shoppen. Hvor finder man CVR nummer og kontaktnummer tlf.

Det er spild af tid at markedsføre uden at det basale er i orden, men facebook, venner, annoncer og SEO er en god start.

// Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du skal markedsføre din shop på Facebook og Google.

Jeg er i gang med at skrive en e-bog: "3 gode råd til din webshop". Den kan jeg sende til dig når der er læst korrektur. Jeg har lavet den ud fra min egen erfaring, hvor jeg har drevet webshops med daglig omsætning på over 100.000,00 kr. - udelukkende på det danske marked.

Hvis du vil have den, så skal du sende mig en mail på Kasper@sedia.dk også noterer jeg dig.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

GOOGLE SHOPPING! 

Du slår dig op på at være billig, samt dine produkter burde have en vis søgning i Googles display. Ergo virker Google Shopping som en oplagt mulighed. Lav evt. noget dynamisk remarketing i samme ombæring - så rammer du også de potentielle kunder i den efterfølgende købsbeslutningsfase. 

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du har spørgsmål mv :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Folk kommer med mange foreslag, nogle bedre end andre. Men faktum er du skal bruge den markedsføring du har råd til. Derfor kan jeg ikke give dig et konkret svar, før du fortæller lidt mere om din kapital og forventning i forhold til indtjening det første år.

Noget helt andet er min erfaring siger prisen også sælger dit produkt. Det betyder din markedsføring stikker dybere end hvordan folk får øje på din webshop.
Hvis det er første gang du starter en webshop, vil jeg stærkt anbefale du allierer dig med et markedsføringsbureau der ikke går med skyklapper. De fleste praler med deres speciale i SEO eller social marketing, men ingen virksomheder gavnes af snæversynet markedsføring. Du skal finde nogen der kan mentor dig i forhold til alle aspekter og give dig hudløst ærlige svar, så du ikke rammer bunden af bankkontoen indenfor 5 år som 90% af de danske opstartsvirksomheder.

Normalt arbejder vi ikke med opstartsvirksomheder, men vi har selv ejerskab i to nordiske smykkebrands, som vi har løftet op fra bunden - en oplevelse der har kostet nogle rap over nallerne et par gange, og givet os en del viden indenfor branchen. Så jeg vil godt gøre en undtagelse, hvis du er seriøs om dit foretagende og gerne vil have vores hjælp.

Vanligst
Jacob

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er interesseret!!

hvad kan du tilbyde??

skriv på mailen mads.h@outlook.dk

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er siden beregnet for det britiske marked ?, siden priserne er i engelske pund og teksten engelsk

Tilmeldt 15. Mar 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er hovedsaligt i England men også andre steder i eu

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Super flot webshop du har dig.

Du kan vælge selv at bruge tid på at lære at lave søgemaskineoptimering - du kan læse dig til meget. Skal du blive rigtig skarp til det, kræver det dog en del af din tid :-) 

Alternativt kan du vælge at alliere dig med et professionelt SEO bureau.

Du kan anvende SEO-butler.dk til at danne dig et overblik. Her får du 3 gratis og uforpligtende tilbud på søgemaskineoptimering.

Held og lykke med det :-) 


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)