Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DELE LOKALER -HVORDAN? Frisør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål håber nogen kan forklare og give ideer/muligheder

... min tanke er at åbne frisørsalon .. jeg vil gerne have lidt wellness ind ... en kosmetolog og en negle tekniker ...
Min tanke er: butikken er lejet af mig alene, de lejer sig ind ved mig og og vi deler huslejen i 3 ? Selvfølgelig også vand/el/varme osv...

Er der andre der har en bedre idé.. eller kan komme med noget for og imod .. Måske med lidt erfaring inden for det ?

Tak (:

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget nyt i at lave sådan en kombination og der kunne da nok være noget synergi imellem de forskellige.

MEN - vær meget opmærksom omkring forhandlingen af lejekontrakten. Det er super vigtigt at du i lejekontrakten skriftligt har tilladelse til at fremleje.
Hvis du ikke har lov til at fremleje, så bryder du lejekonktrakten i det øjeblik at du får den første "lejer" ind. Og i det tilfælde vil udlejer kunne smide dig ud med øjeblikkeligt varsel, da du har brudt kontrakten. Husk på at B2B er noget mere "firkantet" end hvis det er privat leje.

Jeg har faktisk lavet et afsnit i min Vlog tilbage i slutningen af sidste år, hvor jeg netop snakker omkring disse ting.
Så det kan være at du kan finde noget inspiration i dette:

https://www.youtube.com/watch?v=5vMOMLoCFDE&index=11&list=PLPBfWD46Wz8NvbXcOBqDhY6C1_D0_Qvxy

Jesper

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Da du står med ansvaret for lejemålet over for udlejer, bør du have noget mere end 1/3 del af huslejen betalt af hver af de 2 andre.

Det er helt afgørende at din egen lejekontrakt er udformet juridisk korrekt og at du ikke hænger på de 2 fremlejere hvis du selv ønsker at opsige lejemålet eller de for eksempel misligholder lejemålet.

Vi hjælper evt. din og fremlejernes kontrakter.

Mvh

Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)