Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor handler alt om E-handel, Apps, SEO, mv. på Amino ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som nyudklækket konsulent i den tekniske branche, ærger det mig at dette segment - og mange andre indenfor byggeri, håndværk, gastro mv. - intet fylder på Amino, hverken i debatten, på freelancer eller virksomhedsbørs. Hvad er grunden hertil ?

Er det et bevist valg (fravalg) fra Amino´s side, eller er det bare den retning sitet har taget ? Eksempelvis kan man i debatten ikke oprette en tråd, indenfor en byggeri kategori..

De bedste hilsner 

Jesper 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan du ikke oprette det? Det er vel bare at gøre det. Så placere admin dig i den rigtige kategori. Spørg nu bare i stedet for at være bange for at gøre det.. 

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et relevant punkt. Personligt ved jeg kun noget om forretning (og It-forretninger). 

Mon ikke der kommer et bygge-punkt - ny efter dette opråb? 

Jeg netværker gerne på alt der handler om det forretningsmøssige - som jeg ved noget om :) 

Men god pointe. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Tak for feedback :) Er bestemt ikke bange for at starte en tråd - det viser denne vel ;) 

Jeg kan i hvert fald ud fra det nuværende indhold på Amino, bare se at der er en tendens til at alt (det meste) handler om de nævnte emner. Det er der måske en naturlig grund til, men det kunne jo godt være der sad en masse og læste med på sidelinjen - som syntes det kunne være spændende at udvide med andre segmenter :) 

God dag

Bedste hilsner

Jesper

Fra Nørresundby
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Fra  JP Consult Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Jacob :) Tak, det mener jeg jo også :D 

Jeg har nok lidt samme tilgang - min spidskompetence er at drive forretning og forandringer, dog ved jeg meget lidt om IT, shops, seo, apps mv., derfor føler jeg også at 99,5 % af alt indhold, ikke er relevant for mig - og det er jo lidt ærgerlig - for mig - men vel også for Amino :) Tænk sig hvis Amino kunne favne alle iværksættere og selvstændige, uanset faglighed og kompetence.

Bedste hilsner

Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)