Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Dansk smykke værksted

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Mit navn er Anders, jeg har en baggrund indenfor industri og produktion, og har altid haft lidt af en designer i maven, jeg har gået i det sidste års tid og designet en smykke collection, jeg er nu blevet færdig og godt tilfreds med resultatet.

I den forbindelse leder jeg efter et danske værksted som ville kunne lave prototyper i guld og sølv og eventuelt køre en lille produktion.

Jeg har selfølig selv været ude og lede, men før jeg beslutter mig på "det helt rigtige sted" ville jeg se om der var nogen her inde som har nogle erfaringer (både positive og negative) som de har lyst til at dele.

så hvis i kender til et lille værksted eller bare har noget i vil dele så må i meget gerne give lyd fra jer.

på forhånd tak :)
- Anders

Jeg er klar over at dette ikke ligefrem er et nyt emne og jeg har også været igennem og læst en del af de gamle tråde om "Smykke produktion" så jeg håber ikke på alt for mange sure miner ved at jeg bringer emnet op igen :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg 15 års erfaring med smykkeproduktion. Ring til mig på 26848829 så kan vi tale om det.

God dag.

Michel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)