Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger vin importør/distributør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Er i gang med et hobbyprojekt omkring salg af vine og søger i den forbindelse en importør eller distributør af vine. 

Første ordre vil være i størrelsesordnen: 120-480 flasker, så kan du anbefale en eller selv står for det er du velkommen til at kontakte mig på: Oliverbrix@hotmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender en i Kina, hun har sit eget Vin bryggeri.

Kender hende dog ikke lang tid nok til, at jeg kan stå inde for hende, eller hendes produkter.

Så det er en chance du selv må tage. Jeg kan give dig hendes Wechat (wechat = en app i stil med whatsapp/ skype) og du kan selv snakke med hende. Jeg kan godt hjælpe dig med. Hun kan ikke så godt engelsk, men jeg kan hjælpe dig med oversættelsen.

Og hvis du er interesseret, vil jeg også hjælpe dig så godt jeg kan med, hvis det selvfølgeligt ikke kræver alt for meget tid af mig.

Hun er er ny kontakt af mine, og hun er kineser, dermed kan der komme komplikationer.

Jeg er ikke indforstået med EU/danske krav, CE kvalifikationer og told prise ved import af vin fra Kina.

Men hvem ved, måske det er noget af det gode.

Det ville i i hvert fald være nyt på marked, har ikke selv set kinesisk importeret vine i Danmark før.

Kendte engang (for 10 år siden) en bulgarsk importør af vine, han havde beliggenhed ved Avedøre (tæt på Dong's Avedøre værk) lige uden for København. Hans vine var rigtig gode, og billigere end de vestlige EU importøre. Øst Europa er (erfaring fra 10 år siden) god med kvalitet sammenlignet med deres priser. Beklager jeg ikke kan huske hans navn, måske du kan google det, med de begrænset info jeg gav dig, beklager men det er lang tid siden. Han virkede i hvert fald venlig og til at snakke med.

MVH Allan

P.S. giver normalt ikke kinesiske kontakter ud, men set i betrækning at jeg ikke kender hende godt nok, så får du denne kontakt gratis, bortset fra, at hvis hun levere produkter du syntes om, så send mig en flaske eller en invitation til en vin smagning Skype-TongueOut

Men god lykke og fornøjelse

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)