Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er skatte reglerne for en hobby virksomhed, bilag mm.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:


Hvor finde man den udviet selvangivelse ? 

Hvad er forskellen på den også at man blot indtaster beløbet i sin forskudsopgørelse ?

hos skat  som indlogget- Forskel ? Forskudsopgørelse er med ens forventninger, tal man TROR bliver sådan, men jo ikke kendte slut tal - 

Selvangivelsen / årsopgørelsen må du næsten have haft før i din alder (dømt fra billede) og her er der så tale om udvidet selvangivelse og forskud, som du får ved at gå ind i dit forskud og klikke  - startet virksomhed - så får du rubrikkerne du behøver. Forskud udfylder du fra starten af året, og kan ændre løbende.

Selvangivelsen - eller årsopgørelsen for 2017 er først klart et stykke ind i 2018

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo altså årsopgørelsen kender vi alle jo. 

Og forskudsopgørelsen forstår jeg også godt, selv om jeg godt nok ikke kan finde rubrik 211. 

Men den med den udvidet selvangivelse, den må jeg da vist igang med at google før den fiser helt ind på lystavlen. ;-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

211 og indtægt af virksomhed dukker op når du finder punktet - har startet virksomhed - det er et punkt der skal foldes ud

Årsopgørelse for selvstændige hedder udvidet selvangivelse - same thing bare udvidet med rubrikker til det selvstændige ud over alle dem du kender

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil du skyde på en revisor skulle have for at ændre i min selvangivelse og gøre sådan det hele var i orden ? 

Jeg kan virkelig ikke finde det punkt jeg leder efter. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Og forskudsopgørelsen forstår jeg også godt, selv om jeg godt nok ikke kan finde rubrik 211. 

Heller ikke 111?

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej den kan jeg heller ikke finde. 

MEN, jeg forstår heller ikke om jeg skal oprette et firma et eller andet sted, eller om jeg godt bare må være privat mand også tjene penge ved siden af så længe jeg blot betaler B skat af indkomsten og gemme regningerne i 5 år ? 

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. Tror du gør det sværere end det er, men det er jo nemt for mig at sige som bogholder :) Det er fint du vil have styr på det og beder om hjælp, men en alm. bogholder kan sagtens hjælpe dig og de er som regel billigere end en revisor. Det tager ikke lang tid, men afhænger selvfølgelig også af om du vil sidde med på sidelinien og hvor meget du vil have forklaret. Du er lidt langt fra mig, men du kan evt. lave et opslag herinde, hvor du beder om et tilbud, for det du gerne vil have lavet. Fortsat god dag :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

er 111 kan den sagtens hedde - ja

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Med skat's hjælp fandt jeg ud af jeg bare skulle lede efter rubrik 250 mener jeg det var, også gik det hele meget nemmere. ;-) 
Jeg fik indtastet min forventede indkomst som b skat også blev mit fradrag rettet der efter, så det skulle der være styr på. :-) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tror aldrig helt jeg lærer at forså at det som hedder EN ting i forskudsangivelse ikke hedder det samme i selvangivelse, Det er helt samme med en masse kapitial indkomst - vidt forskellige rubrik numre

aber doch

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)