Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1.5 million rejsegarantifond - evt starte i vietnam i stedet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Fra  Vietnam Tours Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Prøver at åbne et rejsebureau op med rejser fastsat kun til Vietnam. Jeg vil sælge rundrejser, og for at få lov til det skal jeg være medlem af rejsegarantifonden. Ifølge mit regnskab skal jeg have 1,5 mill i garanti. Det er jo en ordenlig sjat, så jeg tænkte på at åbne det op i Vietnam, ved godt det er en risiko at tage, for mine kunder vil derfor ikke have den samme garanti som hvis det var her i DK.

Men er der nogen som kan fortælle mig hvordan man åbner sådan et bureau op i udlandet?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Æhh, tror du ikke selv det er lidt af et vildskud om at starte et rejsebureau i Vietnam hvis du ingen erfaring eller viden har om det.

Det er meget svært at starte rejsebureau i DK eftersom det kræver mange penge i markedsføring osv. osv. og det bliver da ikke nemmere af at starte i Vietnam tværtimod.

Det bedste råd må være at finde en person med viden omkring rejser osv. og du så bringer en ordentlig pose penge.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Fra  Vietnam Tours Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke sagt at jeg ikke har check på tingene, jeg har folk som står klar i Vietnam, alt er på sin plads, aftaler, kontrakter, guides, osv. Det eneste der holder mig tilbage er rejsegarantifonden.  

Det eneste jeg endeligt gerne ville vide er om det er svært at have et firma i udlandet? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)