Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside kommer ikke frem i Google

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Mikael christiansen - Din side ser ud til at være optimeret rigtig godt Yes. Men langt de fleste WordPress sider er SEO-mæssigt elendige. Dels fordi de ikke ved, hvad SEO er, og dels fordi WP kræver flere plugins for at få det med

vi er sådan set enig , så jeg forstår ikke din kommentar , hastigheden kan være langsommere grundet plug in , men de er mere brugervenlige wordpresse og det er langt bedre grund seo ens hans side er nu er en wordpresses blog 

enig at få en udvikler at lave en side fra bunden af uden plug in er altid bedre og den laves uden seo fejl , men jeg vil mene det er lidt overkill til de fleste at få en til at udvikle en side fra bunden af 

jeg ved udmærket man også kan CMS såsom  Wordpress kan få en page score 100 men de sidste tal koster normalt en udvikler som dig man betaler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Niels Klint:

Mikael christiansen -Hvordan skulle WordPress hjælpe på det? - det kræver endnu mere viden for at lave SEO.

Nannasb - du skal starte med at læse Google vejledning her... og her...

Hvis du ikke vil bruge tid på at sætte dig ind i, hvad SEO er, vil jeg stærkt anbefale, at du får nogen til at lave det for Jer.

Jeg har også skrevet en let forstålig artikel om SEO optimering på min egen side

enig men der er masser af plug in der kan skade hastigheden , men det er også lave en side helt fra bunden af det er et stort arbejde og ham vil jeg vil kalde det lidt overgearet at koden fra bunden af en hjemmeside og hastighed er ikke alt at den ligger tæt ved tæt ved 100 skader altså ikke rank eksempelvis 92

wordpresses er et nem og brugervenligt CMS system  der er lavet 

Jeg mener såmænd bare, at din anbefaling om at lave en ny WordPress side er lidt malplaceret. WordPress er svær at lave god SEO på, hvis man ikke har de rigtige forudsætninger.

Derfor anbefaler jeg

   - at han først får lært lidt om grundlæggende SEO
   - dernæst prøvet, om det kan laves på den side, som de har

Hvis det mod forventning ikke er muligt, skal de nok have hjælp til at få lavet en side, hvor SEO er integreret. Det er ikke noget for en begynder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Mikael christiansen:

Niels Klint:

Mikael christiansen -Hvordan skulle WordPress hjælpe på det? - det kræver endnu mere viden for at lave SEO.

Nannasb - du skal starte med at læse Google vejledning her... og her...

Hvis du ikke vil bruge tid på at sætte dig ind i, hvad SEO er, vil jeg stærkt anbefale, at du får nogen til at lave det for Jer.

Jeg har også skrevet en let forstålig artikel om SEO optimering på min egen side

enig men der er masser af plug in der kan skade hastigheden , men det er også lave en side helt fra bunden af det er et stort arbejde og ham vil jeg vil kalde det lidt overgearet at koden fra bunden af en hjemmeside og hastighed er ikke alt at den ligger tæt ved tæt ved 100 skader altså ikke rank eksempelvis 92

wordpresses er et nem og brugervenligt CMS system  der er lavet 

Jeg mener såmænd bare, at din anbefaling om at lave en ny WordPress side er lidt malplaceret. WordPress er svær at lave god SEO på, hvis man ikke har de rigtige forudsætninger.

Derfor anbefaler jeg

   - at han først får lært lidt om grundlæggende SEO
   - dernæst prøvet, om det kan laves på den side, som de har

Hvis det mod forventning ikke er muligt, skal de nok have hjælp til at få lavet en side, hvor SEO er integreret. Det er ikke noget for en begynder.

wordpresses det skam let nok og der findes seo plug in der trækker 0 ned i page score på siden 

det nemmeste er at lade en anden som dig lave det hele 

angående andre cms systemer  wordpress vs joomla hvor du som suverænt anbefaler joomla , jeg aner det bliver en meget meget meget meget tråd dette her for det virker mere som folk i forummer begynder skændes hvilken cms er bedste og det du laver vil du altid anbefale 

jeg forstår ikke hvorfor du viser din page score i tråden  mange kan lave wordpress sider der har 100 page score eller lige ved det https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fkim-tetzlaff.dk%2F&tab=mobile  så der er ikke noget mærkeligt i at det kan lade sig gøre 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen Jeg har ikke nævnt Joomla en eneste gang - tværtimod anbefalede jeg, at han fortsætter med den nuværende side.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Mikael christiansen Jeg har ikke nævnt Joomla en eneste gang - tværtimod anbefalede jeg, at han fortsætter med den nuværende side.

den har jo adskillige fejl der skader hans ranking blandt andet duplikat , jeg forstår ikke helt dine indlæg , men det er nok fordi du ikke læste helt mit indlæg det første der er skrevet

det er mindre arbejde for ham at gå over i wordpress blandt andet da det koster meget tid at rette alle disse fejl og hans side er ikke kæmpestor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Mikael christiansen - Din side ser ud til at være optimeret rigtig godt Yes. Men langt de fleste WordPress sider er SEO-mæssigt elendige. Dels fordi de ikke ved, hvad SEO er, og dels fordi WP kræver flere plugins for at få det med

læs nu mit første indlæg , det er grundet der mange fejl på hans side blandt andet duplikat  , jeg anbefaler wordpresses har ikke disse fejl blandt andet

du kan tjekke her det er grundlæggende ting der galt https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering 

hans pagescore er meget rød https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.oroekloak.dk%2F&tab=desktop de fleste cms systemer vil være bedre på begge punkter mindre seo fejl og hurtigee side og hans side er ikke kæmpe stor 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Mikael christiansen Jeg har ikke nævnt Joomla en eneste gang - tværtimod anbefalede jeg, at han fortsætter med den nuværende side.

nuværende side skal han jo have en til at rette alle de seo fejl der er på siden og det koster meget tid at sætte sig ind i alle de seo fejl der er på hans siden der er det nemmere at få lavet en side der ikke har alle disse problemer , der er wordpress et af cms systemer der ikke har alle de grundlæggende fejl .

prøv tjekke dette her seo før du overhovedet skriver igen et svar så du kan se hans cms han køre med har mange problemer ,ellers kan denne her tråd blive meget lang , det er som om du ikke tror på hvad jeg skriver at hans side har duplikat problemer med mere , men i det mindste så tjekke op om jeg har ret med sådanne her værktøjer https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering  

skriver lige igen for at det virker meget som om du ikke tjekket hans side op om jeg havde ret i det jeg skrev , det er som du mener jeg er dum og det er jeg slet ikke , jeg ved en masse omkring seo og det er meget store problemer med hans hjemmeside i grundopbygning .

du bliver ved at skrive at seo er lettere når der ikke er fejl på siden , men hans side har netop grundlæggende seo fejl så du modsiger dig selv hvad du skriver og det er nok fordi , du ikke tror på jeg er særlige klog , men faktiske er min viden meget høj omkring seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

STOP med dit vrøvl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

STOP med dit vrøvl

det var ganske enkelt latterligt at sige at han ikke skal seo optimeres hans side og det er godt at der er duplikat problemer på hans side , det er da verdens dårlig råd at anbefale at siden skal være lave page score , som den lige er prøv lige at tjekke op på seo tool 

jeg havde ret du ikke tjekket op på det så det var korrekt du skrev til mig som om jeg er dum men , fakta er jeg ved meget om seo og du har jo ikke tid til at tjekke op sådanne seo værktøjer som denne her https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering så kan du se der er masser af grundlæggende seo problemer men det firma mener du der laver sådanne seo tool er noget wrøl åbenbart og det giver nogle forkerte svar du ved nemlig bedre end nogle af de seo hajer som mange mener er nogle af de bedste i branchen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)