Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop til wordpress med woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag en webshop som kører i prestashop men da der er en del fejl på den, vil jeg høre om det er muligt at importere database samt filer over til wordpress istedet for uden at skulle en masse teknisk kunnen

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke bare kopiere en prestashop til woocommerce uden teknisk kunnen
Der findes nogle værktøjer til export af produkter og import som kan bruges rimmeligt nemt for ukyndige men du skal først have sat en ny shop op i Wordpress

Måske det var en bedre løsning for dig at få rettet de fejl der er i din prestashop frem for at konvertere

Prestashop er generelt en udmærket shop som modsat Wordpress kommer med en masse indbyggede funktioner som du skal ud af finde plugins til ved brug af wordpress/ woocomnerce

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville anbefale dig at bruge Cart2cart, betale et mindre beløb til dig også samtidig få en ny udvikler til at køre resten igennem. Så kan du flytte hele shoppen for et relativt budget.

Men hvorfor ikke Shopify? ;o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har allerede lavet en WordPress  version af min shop, men den er lavet på en free host side så den er kun lavet som testshop indtil jeg er tilfreds, men går ud fra det er simpelt at smide den over på eget domæne når jeg er tilfreds med den, eller er det også besværligt at gøre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)