Jeg har brug for at system/database hvor mange kan holde øje med udlejede maskiner og deres værdier.
Samtidig vil der være rigtig godt hvis MSN også kan have styr på materiellet når det er til service/reparation og man låner en anden maskine ud i mellemtiden til kunden.
All fakturering sker i økonomisystemet men vi mister overblikket over udlejede materiale når det bliver håndteret manuelt og i Excel.
Hvad hedder er sådan type system/database når jeg skal ud og lede efter det.
Det drejer sig om ca 50/70 produkter
På forhånd tak
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
Der kan nu konstrueres meget system via Microsoft Office pakken, udover Excel.
Arbejder udelukkende med systemudvikling og programmering i Office-pakken (p.t. Office 2016).
Et mindre udvalg af system er nævnt på www.supertekst-it.dk - ligeledes vil du finde brugernavnet "supertekst" på Eksperten.dk på mange systemer - store som små.