Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er trafikken til mit site værd?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nogle med forstand på, hvad X antal månedlige besøgende er værd for annoncører? 

Lad os sige eksempelvis 60.000 månedlige besøgende? 

Er i tvivl om hvorvidt Adsense er den bedste annoncemæssige løsning. Kunne der ikke være annoncører der betaler for X antal eksponeringer? Er det ikke mere lukrativt? Nogle med relevant erfaring, der kan svare på dette?

De bedste hilsener,

Frederik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Umiddelbart er det et lidt hult spørgsmål. Meget hult. Hvis gns-varigheden er 10 sekunder og stammer fra Russiske robotter, så kan du godt se, at værdien falder. 

Det er sådan noget, som jeg kigger på, hvis jeg skal købe - eller sælge, mest sælge - bannerannoncering. Samme med dine Adsense-reklamer. Der kan være MEGET effektive adsense-reklamer, og der kan være dem, som er absolute useless. Læs evt. dette indlæg fra en klog mand: http://www.demib.dk/google-adsense-optimering/ (I know, det er fra 2007, men forhåbentlig har det stadig en vis relevans). 

Jeg blev engang selv narret af en ung pige, som havde 100.000 læsere på sin blog. Dog viste det sig, at den gennemsnitlige varighed var 7 sekunder, hvorfor jeg intet godt fik ud af det. Der blev jeg tager i r.ø.v.e.n.... host**host. 

Mange andre er klogere end mig på dette punkt. Mange. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)