Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kender til AppGini, Dadabik eller Xataface?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger input fra nogen med er faring i de 3 nævnte værktøjer. Måske en forkert gruppe; men jeg kan ikke lige finde hvor ellers på Amino.dk

Inden jeg kaster mig ud i en af disse kunne jeg godt lide at vide hvordan det er med styling af de resultater, der kommer ud ad værktøjerne: Er et let at skifte theme/template eller er det mange css der skal pilles i eller er det bare ikke muligt uden at det har vidtrækkende konsekvenser?

For mig er det vigtigt at værktøjerne giver mulighed for at udvikle lokalt og til afvikling af resultatet på hosted server. Der er tale om løsninger som kun i mindre grad skal kunne tilgås via tablet/phone; men kender du en løsning som også håndterer responsive layout er det vældig fint.

AppGini og Dadabik laver komplette php applikationer og kan begge læse en f.eks. Mysql database og generere formularer mm til den. Xataface er mere en skal, hvor du selv skal kode væsentlig dele af indholdet.

Så, hvis du har erfaringer med en eller flere af ovenstående... på forhånd tak.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)