Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Monetization af online virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino-brugere

Min nuværende partner og jeg er ved at starte et nyt projekt op, men vi er ikke sikre på hvordan vi skal generere penge. 

Vi starter et medie, som skal omhandle udviklingen inden for teknologi. Vi gør det for at provokere nogle følelser og inspirere nogle mennesker, da der er så mange, som er utrygge ved udvikling og forandring - især inden for teknologi. 

Min partner er grafisk designer, mens jeg skal stå for at skrive oplæg og sørge for selve forretningen. 

Min partner udarbejder billeder/animationer til Facebook og Instagram, som skal generere trafik til vores sider, samt vores website. På websitet vil vores artikler kunne læses. 

Hvordan foreslår I, at vi sørger for at tjene penge på projektet? Har overvejet reklamer på sitet, samt muligheden for at lave noget merchandise, eksempelvis posters, på nogle af de billeder, som min partner får udarbejdet. Han formår virkelig at lave nogle unikke visuelle ting. 

Tak for jeres tid,

Frederik S. Kjær

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber virkelig på lidt råd, feedback etc. :-) 

De bedste hilsener,

Frederik

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at have en plan for hvordan man skal tjene penge, men start med at fokusere på hvordan i får trafikken - For det er trafikken der skal omsættes.

I kan have reklamer - Adsense eller andet.

I kan sælge nogle produkter på jeres hjemmeside, hvis det er posters kan i måske lave nogle samarbejder med andre poster virksomheder.

Affilliate, hvor i tjener en procentdel eller en fast pris pr. lead/salg.

Se på hvad andre medier gør for at tjene penge ;) - Der er jo også en udfordring i forhold til reklamer pga. Adblocking...

Måske man på sigt kan lave noget premium med betaling når man har opbygget sig nogle følgere... 

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Det er fint at have en plan for hvordan man skal tjene penge, men start med at fokusere på hvordan i får trafikken - For det er trafikken der skal omsættes.

Du har fuldstændig ret. Vi håber på, at kunne skabe følgere gennem vores content, altså billeder og tekster, som vi har tænkt os at lægge meget tid og kærlighed i. Vi brænder nemlig utrolig meget for emnet, og mener selv at vi kan lave noget content af høj kvalitet. Ved ikke om det er for optimistisk at tro, at dét alene kan sætte gang i trafikken. Ligemeget hvad må jeg se hvad der ellers er af muligheder - man kan vel købe sig til noget omtale rundt omkring? 

Tusind tak for råd og din tid, Mark! 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan man ;) - Det koster penge at tjene penge ;)

I har vel et budget til markedsføring, så det er med at finde stedet hvor det bedst kan betale sig.

Prøv at tænke på hvem jeres potentielle kunder er - Hvad de søger efter. I kan komme i gang med Adwords med en voucher - De findes rundt omkring på nettet ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)