Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce - CSV filer og produkt import

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TechMe Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Venner

Jeg er ny med at arbejde med CSV filer og produktimport i Woocommerce. Mine leverandører sender mig en CSV fil med 10.000 produkter på dags basis. Heraf er der måske 100 produkter jeg har i min butik. Jeg vil gerne - dagligt opdaterer priser og lagerstatus, for de 100 produkter uden at skulle redigerer i filen med de 10.000. Mit spørgsmål er:

Jeg bruger Plugin'et Woocommerce CSV Import. Jeg har de 100 produkter lagt i shoppen og varenummerene (SKU) matcher CSV filens. Hvordan kan man sætte min CSV import eller header op så det kun er de SKU (varenummerer) som allerede findes i woocommerce der bliver opdateret? Altså uden at man får importeret de 10.000 som hele CSV filen består af?

Håber der er nogen der har en god løsning.

Med venlig hilsen

Peter

www.techme.dk

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal vel laves noget php-kode, som tjekker på kun de SKU-numre du skal bruge.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller en excel makro der går ind og fikser din fil for dig :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder for at scripte sig ud af udfordringen. Enten integration til Woocommerce eller bearbejdning af CSV-filen i et scriptsprog eller Excel.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)