Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan promoverer jeg min nye hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

denne her gratis link tjekker siger der o links til din side https://explorer.cognitiveseo.com det er nødvendig med noget der peger på din side før den kommer højt op på det organiske resultat.

vær aktiv og have en høj passion for det man driver og blive ved og fordi man elsker dette man sælger for starts fasen er hård for de fleste men bliver man ved er der noget der giver flere gange igen .

et par tips her i denne her tråd mig og nogle andre skrevet noget i http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Kunder, Koncept og Kapital Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter min mening er der to muligheder: 

1. Betal dig fra det via AdWords

2. Brug en masse tid på at skabe synlighed.

Jeg mener desværre, at der er lette måder at gøre din hjemmeside synlig på internettet for din målgruppe.

Så hvis du ikke vil betale dig fra det via AdWrods er der kun den mulighed at betale for det via din tid.

Jeg ville finde blogs og grupper i sociale netværk som henvender sig til din målgruppe og skabe synlighed her. Det kan være via blogindlæg eller kommentarer på andre blogs. I øjeblikket er jeg f.eks. ved at skabe synlighed om mit koncept via dette indlæg.

Indlæggene bør være relevante for målgruppen og af god kvalitet, ellers bliver de ikke læst - og det tager tid.

Endelig er det nødvendigt med en konstant indsats, da internettet hurtigt glemmer.

Med andre ord er det hårdt arbejde at skabe synlighed omkring sin hjemmeside.

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian - har simpelthen først fået set dit svar nu - jeg vil meget gerne send en mail omkring f.eks. Google Adwords, da jeg har læst om lige præcis dette mange steder, men ikke helt ved, hvordan det fungere :) Så jeg har altså lige sendt dig en mail :) 

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian - har simpelthen først fået set dit svar nu - jeg vil meget gerne send en mail omkring f.eks. Google Adwords, da jeg har læst om lige præcis dette mange steder, men ikke helt ved, hvordan det fungere :) Så jeg har altså lige sendt dig en mail :) 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)