Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at skalere antallet brugerne/kunder på platformen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg driver virksomheden www.demovare.dk 

For jer som ikke kender os, så sælger vi returvarer fra elektronik giganterne (Elgiganten, Bilka, Føtex, Lenovo osv) Altså varer hvor æsksen har været åben, men produktet aldrig har været i brug. 

De sidste to år har vi kæmpet år med at få butikkerne med. Nu begynder det endelig at komme, vi har fået en aftale med Dansk Supermarked, Lenovo og ASUS er også på vej med.

Jeg søger noget hjælp til hvordan vi bedst muligt får de rigtige brugere ind på vores site. (Altså brugere som vi kan få til at konvertere til salg)  

Vi annoncerer allerede på DBA, Pricerunner, Google Adwords osv. 

Gode ideer, link til gode artikler eller lignende er meget velkomne :)

Og hvis i f.eks mener at et Medie som Facebook annoncer kunne være godt, vil jeg rigtig gerne høre hvorfor og hvordan i tænker det kunne anvendes bedst.

- Andreas

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas
Jeg vil også råde facebook også få lavet et fedt logo folk kan huske jeg kan hjælpe til en pris fra 250 kr
Mere intra send en pb

/Mathias

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg mener bestemt, at I bør fokuser på Facebook - så vel som de andre medier også! 

Se eksempelvis følgende setup:

Kampagne: 1 - Dynamisk remarketing mod de brugere, som netop har besøgt jeres website og de sidste 20 til 30 dage, i forskellige flows.

Kampagne: 2 - Retarget mod de personer, der ligger mellem jeres DPA (Dynamisk remarketing) og op til 180 dage. Budskabet her, kan være når I får nye produkter på webshoppen, som har en helt særlig skarp pris.

Kampagne: 3 - Brand kampagne! Eventuelt videospot, som bliver markedsført mod flere forskellige typer af segmenter - på et lavt budget!

Vil du høre mere, smider du bare en mail - lasse@vimeso.dk

Hilsen Lasse.

Vimeso Marketing - Facebook Marketing Bureau

www.vimeso.dk

Andreashe:

Hej!

Jeg driver virksomheden www.demovare.dk 

For jer som ikke kender os, så sælger vi returvarer fra elektronik giganterne (Elgiganten, Bilka, Føtex, Lenovo osv) Altså varer hvor æsksen har været åben, men produktet aldrig har været i brug. 

De sidste to år har vi kæmpet år med at få butikkerne med. Nu begynder det endelig at komme, vi har fået en aftale med Dansk Supermarked, Lenovo og ASUS er også på vej med.

Jeg søger noget hjælp til hvordan vi bedst muligt får de rigtige brugere ind på vores site. (Altså brugere som vi kan få til at konvertere til salg)  

Vi annoncerer allerede på DBA, Pricerunner, Google Adwords osv. 

Gode ideer, link til gode artikler eller lignende er meget velkomne :)

Og hvis i f.eks mener at et Medie som Facebook annoncer kunne være godt, vil jeg rigtig gerne høre hvorfor og hvordan i tænker det kunne anvendes bedst.

- Andreas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg vil anbefale dig at investere tid i at skrive blogindlæg. Gør det målrettet.

Dvs. Find ud af hvem dine kunder er og skriv direkte til dem.

Læg en plan for dine udgivelser. 

Du har allerede nogle indlæg under "guides". De er lidt for korte til at Google anser dem for at have værdi.

Dine blogindlæg bør være mindst 350 ord. Guides må meget gerne være grundige og lange.

Dog må du ikke skrive tekst bare for tekstens skyld. Der skal være værdi at hente i hvert eneste ord.

Generelt vil jeg sige at en tekst skal være præcis så lang som det er nødvendigt for at få budskabet ud.

Når jeg skriver en guide ligger den typisk mellem 2 og 3.000 ord. Blogindlæg på 800 - 1.200 ord.

Lav gode overskrifter der fanger læseren. Lav gerne 15 overskrifter til hvert indlæg. Vælg det bedste til dit indlæg og brug de andre som trækplaster på de sociale medier - især Facebook.

Nå, det ser ud til at jeg kan blive ved med at komme med tips :-D Jeg tror at du har fanget pointen: Brug din blog - den trækker rå mængder trafik på lang sigt ;-)

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)