Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på Weemo.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er ved at være færdig med min hjemmeside, som er http://weemo.dk

Jeg ønsker derfor noget feedback på den :) 

Håber i vil hjælpe.

Forsat rigtig god søndag 
Mathias Clausen

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Under /hjemmeside finder jeg teksten "hånddesignet side lavet fra bunden kun til dig" hvilket måske er mindre korrekt når jeres eget tema er en hurtig udgave bygget på "Avada". Dvs enten så er helt i bunden ikke korrekt eller også gør i mere ud af kundernes website. Såfremt det er jeres vej frem bør du som minimum googlé "change wordpress theme folder" og fjerne deres reklame i css-filerne så det ikke er så "sporbart". - Du finder nemt /wp-content/themes/Avada/ i din kildekode. Du kan bl.a. prøve selv med whatwpthemeisthat.com hvor du også kan se, at du bør ændre i tema screenshotét.

Prøv også at udnyt bl.a. fokus keyword funktionen i Yoast pluginét du anvender noget mere så on-page seo bliver bedre.

Priserne twister lidt med mine øjne ca. midt på .tld-landingssiden. F.eks. 8 læser jeg fint men de 500 virker ikke så naturligt. Footeren bør du i øvrigt også arbejde lidt med.

Hvad angår kontakt-siden vil det være super med en kontaktformular. Prøv at tage et kig på NinjaForms, Gravity Forms, Jetpack forms eller FormCraft. - Kan se at du har Contact Form 7 opsat men du bruger det ikke så måske et alternativ er bedre.

Du mangler også backlinks så smid eksempelvis et link ind her selv om det ikke er super: en.community.dell.com

Har du brug for mere må du lige give et tilbagesvar.

Vh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for hurtigt svar.

Ja, jeg ved godt at vores er designet ud fra et theme, men det som vi også skriver i beskrivelser er at man både kan vælge en skrædder syet eller designet fra et theme. Men mange tak for pointen. 

Det vil jeg selvfølgelig kigge på :)

Har du et foreslag til hvilken farve footeren bagrund skal være? Den må gerne være lidt mørkere end resten af siden, og så skal de blå primære farve gerne passe ind :)

MVH Mathias

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mathias,

Der er intet forkert i temaer eller hvis man valgte at bruge et framework. Det jeg ville frem til var blot at hvis et webbureau sælger sig på at kunne lave et tema/design for bunden forventer man lidt at deres eget er. Se det lidt som indirekte bevisførelse på evner. Hvis ikke, er vil tilbage til "skjul" af hvilket tema man bygger på for én selv og kunden.

Og er lidt svært at give dig svar på. Personligt er jeg ikke så meget til pastel blå og vil hellere at ALLE skiftede over til "bankblå" / Nordea blå. - Konverterer bedre i de test jeg har afprøvet på affiliate sites. Men prøv din valgte farve med hvid tekst. Evt. kig på ninjaforms.com footer som jeg synes er ret så tiltalende.

Kan i øvrigt se at dine sociale ikoner i footeren ikke er tilknyttet bl.a. facebook så den "sociale rejse" bliver en meget kort rejse.

Forresten kunne jeg ikke finde meget ang. selve hosting-delen. Skal man selv stå for valget her eller er X påtvunget til en bestemt provider og i så fald, vil nogle specs herpå være en stor fordel.

Vh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak :) 

Ja, det kan jeg godt se, jeg vil prøve at kigge lidt på det :)

Tusind tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)