Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online salg andet end webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er jeg endelig gået igang med de første skridt som iværksætter og er startet blødt ud med at sælge nyt tøj (lille lager købt hjem) på trendsales. Har også solgt lidt, selv om det er svært her i januar. (siger de)

Nå men jeg vil selvfølgelig gerne have lidt mere gang i det og sælge lidt mere. Det er jo ikke fordi det er så mange man kommer ud til, på trendsales.
Kender i nogle alternativer til sider jeg kan sælge på.
Har tilmeldt mig QXL, venter bare på brevet fra dem.
Men der findes vel også noget andet :/

Håber der er nogle som har nogle ideer :)

Med venlig hilsen

Anders 

 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 vi startede ligesom jer også med salg på QXL og på Trendsales. Derudover startede vi også med e-Bay. Det var på ebay.de der jo så kræver, at det er tysk-sproget for at komme ordentligt igang, men har den fordel, at man kan starte med auktioner og senere oprette forretning når der er kommet gang i salget. Efterfølgende også via trendsales.no og tradera.se, der er den svenske version af e-bay.

Når det så er sagt vil jeg alligevel anbefale, at du hurtigst muligt kommer igang med din egen webshop fordi på alle ovennævnte, sker der ikke ret meget uden at du bruger ressourcer på markedsføring og disse ressourcer kan du ligeså godt bruge på markedsføringen af din egen webshop.

 mvh
Bent

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 vil også meget gerne i gang med min webshop men der mangler lidt ekstra penge :D

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver jo ikke at koste så meget. Start f.eks. med en billig hosting løsning, fx. surftown, one eller lignende og en open source software løsning, fx. os-commerce eller joomla.

mvh
Bent

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det jeg frøgter mest ved en webshop er seo som jeg syndes virker ret dyrt og jeg er ikke særlig godt til det selv :P 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altså meget nemt læst dig til de mest generelle SEO ting... Der findes diverse blogs som giver en perfekt genemgang af de mest vigtige seo ting....

og som du jo ved, så viser min bog hvordan du rent praktisk kan oprette en online butik og være i gang for nærmest ingen penge

http://webshop-hvordan.dk

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også meget overvejet om jeg ikke skulle købe din bog den lyder ret interessant :)
Jeg går også udfra det ville ære nemmere at komme igennem med et salg til kunden (hvis de opdager ens side) end feks hos trendsales hvor det jo kun er de brugere der er eller skal de til at oprette en bruger for at handle

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

bare lige husk, at inde på Trendsales kræver det vist noget VIP plus en masse klip for at få lov til at vise hjemmeside-adresser... så vidt jeg husker...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 ja det koster ist nok 100kr plus vip for at vide enhjemmeside

men man kan jo sælge på normal vis der inde  

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)