Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside - www.aurgan.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk,
Min ven og jeg er i gang med starte et firma op. Vi har tænkt os at sælge hudplejeprodukter, primært markedsført til mænd.
Vi har lavet en foreløbig hjemmeside som fungerer som en slags skabelon til den endelige side, for at få en idé om, hvordan den skal skrues sammen. Billederne på siden er også bare for at give en idé om stilen på siden.

Vi er interesserede i feedback på sidens udseende og funktionalitet. Derudover ville det være lækkert hvis I havde nogen idéer til funktioner, som vi mangler eller kunne drage fordel af.

link til siden: www.aurgan.com 


På forhånd tak,
Niels og William

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels og William,

Det er fedt i er hoppet ud i det. Men hvis i skal vælge et standard tema fra Shopify Theme Store, så synes jeg bestemt, at i bør vælge noget, som passer til produktet. Jeg blev fuldkommen forvirret, da jeg besøgte jeres side.

Det tog mig lang tid at finde ud af hvorfor jeg skulle købe min hudcreme hos jer fremfor nogle af de kendte mærker. 

Bl.a. er jeres slider på forsiden ualmindelig dårlig. Den passer slet ikke ind i kontekst. Derudover er jeres knapper alt for store også vil jeg også mene, at farvevalget er forkert til produktet.

Til sidst mener jeg, at valget af tema er forkert, idet det bedre passer til et produkt som tøj eller andet. Jeg har taget et billede af jeres produktside og sammenlignet den med en side, som jeg har lavet i fuldkommen samme tema - bare hvor det (i min optik) passer bedre ind i kontekst. Se det her: https://www.dropbox.com/sh/9aoz9f1g15nb8v9/AACXytuR-Q2n7HFQtw_vq-asa?dl=0

På nuværende tidspunkt har jeg mange shops, som jeg skal have lavet i Shopify. Hvis i booker en opringning på min hjemmeside, vil jeg gerne give et kald i løbet af i aften med min synspunkt og idéer til siden.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 31. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for din feedback.
Du har nogle gode pointer og er ærlig i din kritik. Jeg booker en opringning enten nu her, eller i morgen.

Niels

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

 

Tak for din besked vedr. et ønske om gennemgang af din webshop.

Gennemgangen blev lidt lang... jeg siger One Page et par gange, der mener jeg One Produkt Page..Big Smile

Der er et link til gennemgangen:

">https://www.youtube.com/watch?v=hQH4Nr0AGRo


Her er et link til forskellige webshop templates til kun 1 produkt.

https://colorlib.com/wp/best-single-product-themes-small-online-shops/



Her er et link til en side om USP - det er en historie i fortæller som adskiller jeres webshop fra konkurrenterne.

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

 

Her er en guide til online til at starte en online forretning

http://ecommerce-platforms.com/ecommerce-selling-advice/ultimate-epic-guide-successful-online-shop

 

God arbejdslyst!!


René

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg synes, ikke jeres video giver nogen mening for jeres produkt. Den viser ikke hvad i sælger. 
Jeres billeder med sociale medier er meget store, dem burde i gøre mindre, så det ikke bliver så overdrevet. 

Få smidt et billede op af jer på "om os" siden, da dette kan skabe noget troværdighed overfor jeres brugere! 

Jeg kan ikke se jeres CVR nr. på siden, hvilket jeg mener, I skal få frem på hjemmesiden.

God weekend :)

Tilmeldt 31. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 
Tak for feedback. Dog er videoen en standardvideo, som automatisk er til stede på Shopifytemaet, indtil man sætter sin egen ind.
Vi har lige skiftet tema og det er derfor, at der er noget rod i layoutet og billederne, etc.

God weekend til dig også.
Venlig hilsen Niels

Tilmeldt 3. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels og William

Super sejt at i er kastet jer ud i den store udfordring det er, at opstarte virksomhed

Jeg er enig i de andres kommentarer her på tråden, særligt den vigtigt pointe Kasper pointerer - nemlig enkelthed. Med et enkelt design med små knapper, få informationer - altså tekst - på jeres hovedside som ligeledes vil komme ved flittigt brug af ikoner, gøres siden super overskuelig for en mulig kunde. I farver og jeres designlinje er det ligeledes vigtigt at være konsekvent, for at give den bedst mulige brugeroplevelse samt opfattelse af, hvem i er. Og alt dette skal naturligvis give en naturlig overgang til jeres produkt, som er personlig pleje til mænd.

Jeg har selv kastet mig ud i et lignende projekt da jeg for nogle år siden, stod i samme situation. Her måtte jeg dog erfare, at arbejdstiden for mig, samt det endelige resultat, ikke ville blive så godt som det kunne blive hvis jeg betalte en professionel for det. Da man kan være under en del tidspres i en nyopstartet virksomhed, valgte at tage beslutningen at låne penge online på www.fairbanker.com og betale mig fra opgaven. Resultatet var en hjemmeside som jeg aldrig selv havde kunnet formå at bygge, på langt hurtigere tid. I sidste ende er det en vurdering af, hvor man egentlig ønsker at lægge i projektet, og om det er en forhindring i om man kan komme videre. 

Held og lykke med det. 

Mvh Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)