Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Mor-Shopper Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er mange besøgende på min webshop, men der er ikke meget salg, vil i bruge lidt tid og gennemgå den, og evt. komme med jeres indput. Man kan jo stirre sig helt blind Wink

www.mor-shopper.dk

på forhånd tak Smile

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

første der springer i øjnene er at der er stavefejl "Kan i" der skal I stå med stort. Derudover bør du have en rigtig mail og ikke en gmail.

Jeg ville fjerne "antal på lager" fordi det forvirrer at der "kun" er 2 på lager. Og visse ting, hvis man vælger en anden størrelse, så der "varen er udsolgt, kommer i uge xx" og nedenunder står der 2 på lager

Jeg ville lave om i checkout - folk bliver forvirret over de forskellige muligheder med "bestil som gæst" så jeg kom ikke videre til levering :-)

Generelt synes jeg der er meget "hvidt" på shoppen, tæt på kedelig. Derudover synes jeg farvevalg af købsknapper er forkert, lyserød og hvid er helt forkert - man kan næsten ikke læse "mere"

Dine 4 "statements" forstår jeg ikke skal fylde så meget - det kan gøres mindre, og så bare Fragt kun 39 - 14 dages returret - Vi sender indenfor 1-2 dage kunne være en mulighed - evt. noget med fri fragt ved køb over xx

Jeg kan ikke finde noget cvr nummer. Størrelsesguide vil jeg lave på dansk. Jeg kan ikke finde et telefonnummer som jeg kan ringe til. Jeg ville også rykke teksten op, fordi på produkter med mange fotos, kommer teksten meget langt nede (kigger på fra en pc) og så vil jeg også sætte "opsalg" på, altså andre varer som kunden kan måske være interesseret i.

Så alt i alt, en standard løsning (som kan være superfin) og nu er jeg heller ikke målgruppen, men synes det mere minder om et besøg hos lægen end en lækker shopping oplevelse. Derudover skriver du om manglende salg, men du skriver ikke hvor de besøgende kommer fra, og hvis du har kigget på analytics, så kan du også finde ud af om hvor folk "hopper" fra.

Held og lykke med projektet

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest synes jeg, du skal skrive dit CVR nr. på siden, da dette skaber troværdighed overfor dine kunder. 

Derudover vil jeg give Marwe ret i, at det skaber forvirring under bestilling af produkter, at der står udsolgt, forventes efter et antal dage, men nedenunder står der 2 på lager. 

Det ville være en fordel, at dine kunder kan komme i kontakt med dig, så smid et nr. ind på siden. 

Tænk over hvilken målgruppe du henvender dig til og brug farver derefter :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Jeg har efterhånden lavet flere webshop til din målgruppe. Senest har jeg lavet det for en større millionforretning, som jeg ikke kan nævne her. Men hendes konverting steg fra 0,9% til 2,2%. Hun havde nemlig også stirret sig blind på shoppen. Derfor har jeg prøvet et par forskellige designs og efterhånden hvad der virker.

Jeg synes det generelle indtryk af siden er meget kedeligt. Farverne ikke rigtig appellere til målgruppen som den bør. 

Jeg ser bl.a. følgende ting, som nedsætter din konverting:
- Forsiden (opsætning, farve og USP'er)
- Produktsiden (opsætning, vigtig)
- Footer (opsætning)
- Checkout flow (opsætning, vigtig)

Lige pt. har jeg mange webshops, som jeg skal have lavet. Derudover skal jeg også ud og rejse i morgen. Hvis du vil booke en opringning på min hjemmeside, vil jeg meget gerne give dig et kald i løbet af i aften med et par idéer til rettelser, som jeg har testet på andre sider.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok give UDSALG i footeren en farve f.eks rød eller gul.

Meget simpelt og små kedeligt design men går da an synes jeg :)

Kør evt en test igennem af dit websiteanalyzeme.dk den finder lidt der kan forbedres.

Tilmeld dit site til et affiliate program f.eks Partnerads.

Du mangler en sitemap.xml fil

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LouiseBig Smile

Jeg har lavet en video gennemgang af din webshop.

Det er  umiddelbart er fin webshop du har fået lavetBig Smile du kan stadig arbejde med den,,,Big Smile

Målgruppe

jeg har ikke kigget på din målgruppe som sådan. Om farverne er de rigtige eller ikke…

 

Ting du kan optimere

se video gennemgange og hør/se mere..

">https://www.youtube.com/watch?v=W26Lpvj1p-g


Her er et par links du ikke kan undvære...


Guide til etablering af online forretning!

http://ecommerce-platforms.com/ecommerce-selling-advice/ultimate-epic-guide-successful-online-shop

 

Guide til hvordan du arbejder med din webshops USP!

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition


Vedr. menustruktur

(jeg taler lidt om det i videoen - det blev dog lidt forvirrende )


hovedkategorier og underkategorier

Ventetøj / ventekjoler, ventebluser, vente vente....

Ammetøj, ammekjoler, ammebluser amme, amme, ...



God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lousie,

Kan se at mange allerede har givet dig svar og da jeg kun har kigget på din webshop via mobil er der sikkert et par ting jeg har misset. - Fin webshop. "De over-grafiske" er sjældent de der konverterer bedst men synes nu alligevel du godt kunne gøre lidt ved bl.a. dit logo. Klem evt. "Mor" og "Shopper" mere sammen og lav måske Rét i "Mor" til den gravide mave ud til højre. (leg lidt grafisk med teksten).

Kigger vi på selve produkt-landingssiderne så er din produkt-titel placeret som den skal være men produktbeskrivelsen har haft en dårlig dag. (Bør fremgår under din titel). Særligt på smartphone er det helt galt. Din produktbeskrivelse er blevet en bundskraper og befinder sig endda under kurven + under VIABILL så den er svær at få øje på. Når der ses bort fra din titel og billeder er din produktbeskrivelse det vigtigste i forhold til fastholdelse af hver enkelt besøgende samt salg/konvertering. Ligeledes når vi har med tøj at gøre, hvor fremgår materialet? Eftersom tøjet er til gravide må der være noget matriale heri som er strækbart. 

Du kan med stor fordel skilte med den billigste fragtpris på produktlandingsiderne da det vil få flere ind i kurven og herfra gerne videre.

Din størrelseguide er god. Hvis den har en stor betydning i forhold til den størrelse jeg skal vælge, så er det også noget du skal gøre til en del af dine produktlandingssider. *Vælg forresten at oversætte den i f.eks. Photoshop så det ikke står på engelsk.

I forhold til login-delen kan jeg se, at du ikke anvender ssl/https herpå hvilket Google går mere og mere op i og allerede nu er det mindre heldigt. - Google ønsker at henvise til de bedste webshops i forhold til den søgning der blev foretaget og derfor går de også op i sikkerheden på det pågældende websted.

Mange kigger også på "Om" og "Kontakt" siderne. Det er bl.a. her du skal skabe tillid. - Billeder er gode, evt. hvor du står og pakker en del ned.

Jeg ville have skrevet mere hvis det ikke var fordi, at det var morgen Wink og jeg er på en tablet. 

Vh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Mor-Shopper Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar allesammen, det var lige hvad jeg håbede på, en masse at gå igang med nu Wink 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)