Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg bloggere?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvor finder jeg bloggere? Dog ikke bloggere i high end, hvor de skal have flere tusinde kroner. Jeg vil blot tilbyde dem et produkt. Hvor finder jeg dem? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Find dem på bloggersdelight.dk og skriv til et par stykker - mange gør det gratis, fordi de savner indhold på deres blog. Gratis links, gratis omtale. 

Evt. google dit område, så kan det være, du finder en blogger for dit område. Smile1

Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender flere.. Hvad er dit/dine produkter?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt med Bloggers Delight. Fandt lige deres søgefunktion som jeg ikke kendte til...

Jeg vil jo gerne spare lidt penge på links, og de vil gerne have trafik. Jeg kan sende dem trafik og de kan lave links - Win Win :)

Så venter jeg bare på at nogen bider på krogen ;)

Mit segment er selvfølgelig Giveaways/konkurrencer ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Genialt med Bloggers Delight. Fandt lige deres søgefunktion som jeg ikke kendte til...

Jeg vil jo gerne spare lidt penge på links, og de vil gerne have trafik. Jeg kan sende dem trafik og de kan lave links - Win Win :)

Så venter jeg bare på at nogen bider på krogen ;)

Mit segment er selvfølgelig Giveaways/konkurrencer ;)

Enig - jeg synes også, det er genialt.

Jeg tog en eftermiddag de mindre bloggere fra en ende til den anden, hvorefter jeg høstede 25-30 links og et øget besøgstal på website+fb. Smile1

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Nu skriver du ikke hvad niche du befinder dig i men hvad med at starte ud med at se hvor dine konkurrenter får deres links fra. Det kan du nemt gøre ved bl.a. at anvende Moz Open Site Explorer og openlinkprofiler hvor du kommer langt gratis. Alternativt så kig på ahrefs prøveperiode (kræver indtastning af kreditkort) og smider konkurrenternes websites heri.

Opbyg nu din blog outreach liste og find de GODE blogs og ikke bare en masse skrammel.

Blog to-do: (Sådan får du værdi og et link)

1. Analyser: Målgruppen, niche og indholdsanalyse og se om der er godt med trafik. (Blogs uden en rød tråd / fastlagt niche er spildt).

2. Find ud af bloggens Trust Flow og Citation Flow. (Så kan du nemt finde ud af om bloggen har "værdi").

3. Send en god email ud til hver enkelt blog. (Benyt dig ikke af en masse email! Så kan du godt vinke farvel til de fleste "yes det lykkedes"). Heri skriver du bl.a. at du finder bloggen spot-on og at du har noget super godt de kan publicerer.

4. Forhandling og "indsporing": Lær dem nu bedre at kende, sikre dig at du har deres skrivestil og bruger deres tone. Øger succesrate betydeligt og giver et solidt grundlag for at opbygge et langsigtet forhold mellem sites / bloggere og dig.

6. Skriv dit indhold og send det: Skriv knald-godt indhold der både indfanger og fastholder. Skal faktisk være bedre indhold end det du har på din egen hjemmeside.

Ellers er der ikke så meget andet for end at søge rundt på google i din niche! Du kommer f.ek.s langt med at søge efter "brugskunst blog" og "indretnings blog". Hvis det er svært at holde styr på dine fundne blogs kan du bl.a. kigge på inkybee eller buzzstream der gør blog outreach langt nemmere og smartere. Hvis du kan skrive hvilken niche du er i kan jeg godt hjælpe dig med en lille liste. Nævn også om kun DK-blogs eller EN-sprogede også ønskes.

Vh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 3. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige gøre opmærksom på bloglovin.com. Det er en side/en app som samler blogs indenfor en masse kategorier og på flere sprog, altså ikke kun fra en bestemt host som bloggers delight.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. 

Kan man dér søge efter bloggere, der f.eks. afholder Giveaways/konkurrencer?

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Umiddbart er det jo bare at søge efter "giveaway" + niche "emne" hvis der er tale om Google og ellers er det nok nemmere (hurtigere) at høste giveaways via instagram og så følge billedet ind til deres blog/website.

Alternativ kan du finde mange google-"listebyggere" på diverse SEO fora der anvender scrapy.org hvor du skal indtaste dine egne googlesøgnings URLer samt de kriterier du ønsker at matche samt vælge hvilket sidetal på Google den skal stoppe ved. Så har du friske blogs hver eneste dag at tage kontakt til. Kan evt. smækkes over på en raspberry pi og du har en billig (strøm) automatisk listeopbygger 24/7.

Evt. kan du jo forsøge dig med eksempelvis https://twitter.com/hashtag/konkurrence?src=hash og kontakte de du synes matcher og spørge om de vil fremme det du har og evt se om du kan finde frem til deres hjemmeside.

.. Mulighederne er mange, særligt hvis du bruger de sociale medier som første vej inden du hopper på motorvejen.

Vh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)